دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1394 - 11:23
در گفت‌و‌گو با آنا

مجید جلالی: تیم‌های لیگ برتری برنامه محور شده‌اند/ رغبتی به جوانگرایی وجود ندارد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در فوتبال ایران قوانینی وجود دارد که ضدسازندگی است و این قوانین باعث شده تیم‌های باشگاهی رغبت چندانی به میدان دادن به بازیکنان جوان نداشته باشند.
کد خبر : 32501

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره عملکرد سایپا در دو بازی گذشته اظهار داشت: «ما در بازی اول نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما در بازی دوم خوب بودیم و بازیکنان تا حدود زیادی خواسته های کادرفنی را برآورده کردند. با روند فعلی امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم عملکردمان را بهبود ببخشیم.»


وی در ادامه افزود: «نکته ای که در لیگ امسال وجود دارد این است که تیم‌های لیگ برتری با برنامه‌تر از گذشته در مسابقات حاضر می شوند. فرقی هم نمی‌کند که این تیم‌ها در چه سطحی قرار دارند. همین که این تیم ها با دنبال بازی متعهدانه هستند می تواند یک نکته مثبت محسوب شود.»


سرمربی سایپا با اشاره به این که مخالف بالا رفتن میانگین سنی بازیکنان لیگ برتر است، تصریح کرد: «در فصل جاری، میانگین سنی بازیکنان تیم سایپا نسبت به فصل گذشته بالاتر رفته است. من هم قبول دارم که این مسئله به سود فوتبال ایران نخواهد بود اما چرا کسی تحقیق نمی کند که دلیل عدم وجود سازندگی در فوتبال ایران چیست؟ متاسفانه در فوتبال ایران قوانینی وجود دارد که ضدسازندگی است و این قوانین باعث شده تیم های رغبت چندانی به میدان دادن به بازیکنان جوان نداشته باشند.»


جلالی درباره دیدار سایپا و پدیده در هفته سوم لیگ برتر خاطرنشان کرد: «دیروز فیلم دو بازی قبلی پدیده را تماشا کردیم و تا حدود زیادی با نقاط قوت و ضعف این تیم آشنا شدیم. به طور حتم در این دیدار به دنبال کسب هر سه امتیاز خواهیم بود.»


وی در پایان صحبت هایش گفت: «امسال بسیاری از تیم‌های لیگ برتری به دلایل مختلف نتوانستند برنامه آماده سازی خود را به طور کامل انجام دهند. بنابراین نباید انتظار داشته باشیم تبعات این مسئله در کوتاه مدت آشکار شود. یه طور حتم هر چه به پایان فصل نزدیک تر شویم تیم هایی که با آمادگی کم در لیگ برتر حاضر شده بودند با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته