دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1397 - 11:15
شعبانی عنوان کرد:

حل مشکلات شهری با راه‌اندازی پارلمان محلی و هم‌افزایی مدیران

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر گفت: هم‌افزایی و هم‌گرایی مدیران در کنار علم دانشگاه می‌تواند به حل مشکلات شهری کمک کند.
کد خبر : 324987
دکتر پژمان شعبانی1.jpg

پژمان شعبانی در حاشیه نشست هم‌اندیشی مسئولان  واحد ماهشهر با اعضای شورای شهر، شهردار و نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار خبرگزاری آنا در بندر ماهشهر گفت: این جلسه در راستای حل مشکلات شهری و تأمین منافع شهری با رویکرد هم‌افزایی بین مدیران شهری با استفاده از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی برگزار شد.


وی اظهار کرد: این جلسه به‌منظور ظرفیت‌های موجود در ارگان‌ها و نهادهای مختلف شهری و به‌کارگیری آنها در راستای حل مشکلات شهری و تأمین منافع شهری در زمینه‌های مختلف از قبیل محیط زیست، شهرسازی، زیباسازی شهری، آب و فاضلاب، برق، فناوری اطلاعات و ارتباطات و . . . برگزار شد و قرار است با رویکرد هم‌افزایی بین مدیران شهری و استفاده از تجربه علمی دانشگاه نشست‌های تخصصی در این زمینه‌ها در آینده برگزار شود.


سرپرست واحد ماهشهر بیان کرد: یکی از مواردی که در این جلسه و با دیدگاه مثبت نماینده مردم در مجلس، اعضای شورای شهر و شهردار بندرماهشهر به تصویب رسید در حوزه‌ خدمات شهری و در راستای رفاه حال ساکنان بندر ماهشهر و حومه متناسب با قسمتی از زیرساخت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر است.


عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با بیان اینکه هم‌افزایی و هم‌گرایی مدیران در کنار علم دانشگاه می‌تواند به حل مشکلات شهری کمک کند، تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که در این جلسه مطرح شد، راه‌اندازی کارگروه‌های تخصصی و به عبارتی دیگر پارلمان محلی متشکل از استادان دانشگاه و مدیران و کارشناسان اجرایی هر بخش در شهرستان برای بررسی مشکلات و معضلات شهری و پیداکردن راه‌های برون‌رفت از آنها به‌صورت علمی در حوزه‌های خدمات شهری با استفاده از برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت است.


شعبانی ابرایز امیدواری کرد با هم‌افزایی و هم‌گرایی مدیران، مسئولان و کارشناسان شهری، مجموعه دانشگاه و  نخبگان از ایده‌های ناب و نظر دلسوزان و صاحبان فکر و اندیشه به خوبی استفاده کرده و بازخورد آن را در حل مشکلات و معضلات شهری و رضایت‌مندی مردم ببینیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته