دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1397 - 09:01
نیک‌پسند:

سما باید الگوی مدرسه‌داری در کشور شود

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان بیان کرد: در سما به‌دنبال آن هستیم با ارائه آموزشی نوین و به‌روز به‌عنوان الگوی مدرسه‌داری کشور قرار گیریم.
کد خبر : 324927
photo_2018-11-11_22-23-50.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان، دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان به‌منظور بررسی امور و روند فعالیت‌های معاونت سما لاهیجان و سیاهکل، عصر دیروز از مدارس و آموزشکده‌های این مراکز آموزشی فرهنگی بازدید کرد.


محمد نیک‌پسند در جریان این بازدید از نزدیک در جریان مشکلات این مدارس قرار گرفت و برای پیگیری و حل این مشکلات راهکارهایی ارائه کرد.


دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان، مهم‌ترین هدفش از این بازدید را دیدار از مدارس عنوان و خاطرنشان کرد: کار مهمی که امروز سما بجد پیگیر آن است و به‌نوعی نیاز امروز جامعه آموزشی است، راه‌اندازی مدارسی با استانداردهای روز دنیاست؛ چراکه اعتقاد داریم برای ساختن آینده‌ای درخشان باید از پایه آغازکرد.


وی گفت: در سما به‌دنبال آن هستیم که با ارائه آموزشی نوین و به‌روز به‌عنوان الگوی مدرسه‌داری کشور قرار گیریم. در زمینه مدرسه‌داری باید تلاش کنیم که  علاوه بر جذب حداکثری دانش‌آموزان و ارتقای سطح علمی و آموزشی به تقویت بعد فرهنگی نیز بپردازیم؛ زیرا باورمان این است که نسل آینده باید بر مبنای فرهنگ ایرانی اسلامی رشد یابد تا بتوانیم به پیشرفت و اعتلای کشور کمک کرده و گام مؤثری در این راه برداریم.


در جریان این بازدید مدیران مدارس و رؤسای آموزشکده‌های سما لاهیجان و سیاهکل، گزارش مبسوطی از مجموعه‌های متبوع خود ارائه کردند.


محسن فلاح معاون دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل نیز در حاشیه این بازدید، یکی از فواید بازدید مدیران ارشد سما استان از مدارس و آموزشکده‌های سما را برطرف‌شدن سریع‌تر مشکلات و کاستی‌ها عنوان و ابراز امیدواری کرد این بازدیدها مستمر بوده تا بتوانیم با تشریک مساعی و همدلی بیشتر کارهای آموزشکده و مدارس سما را پیش ببریم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته