دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
روزبه چشمی:

فقط قهرمانی آسیا را می‌خواهیم

روزبه چشمی گفت: امیدوارم با بازی‌هایی که پیش رو داریم، بتوانیم به آمادگی کامل برسیم، ما فقط برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به میدان می‌رویم.
کد خبر : 324912

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، روزبه چشمی در حاشیه اولين تمرین تیم ملی فوتبال ایران گفت: در شرایطی هستیم که باید تمرکز خودمان را صد در صد روی اردوها بگذاریم و با تکمیل شدن تیم ملی و آمادن همه بازیکنان می‌توانیم بازی‌های خوبی داشته باشیم.


وی درباره وضعیت خودش گفت: هیچ مشکلی نیست و هم من و هم همه بازیکنان با تمرکز بالایی در تمرینات حاضر شده‌اند.


چشمی، در مورد شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: باید حمایت‌ها بیشتر شود. بازی‌های دوستانه بیشتر و بهتری داشته باشیم و البته تمام تمرکز ما روی قهرمانی است. انتظارات از ما بالاست و در این دوره بیشتر هم شده است. امیدوارم با بازی‌هایی که پیش رو داريم، بتوانیم به آمادگی کامل برسیم.


وی در مورد دو بازی ترینیداد و توباگو و ونزوئلا گفت: با شرایط موجود، اگر بتوانیم دو بازی تدارکاتی انجام دهیم خیلی خوب است. همین که فیفادِی‌ها را از دست ندادیم و دو بازی دوستانه داریم، اتفاق مثبتی است.


چشمی در پاسخ به این سؤال که آیا انتظارات کار تیم را سخت‌تر نمی‌کند، گفت: به هر جهت انتظارات بالا، انگیزه ما را هم بالاتر می‌برد. بعد از جام جهانی انتظارات بیشتر شده و ایران هم همیشه جزو قدرت‌های برتر آسیاست. ما فقط برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به میدان می‌رویم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته