دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1397 - 16:12
مسابقات جهانی کاراته؛

هت‌تریک طلایی کومیته مردان ایران

تیم کومیته مردان کاراته ایران در رقابت‌های جهانی اسپانیا برای سومین بار قهرمان دنیا شد.
کد خبر : 324822

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی کاراته از سه‌شنبه هفته آینده به میزبانی شهر مادرید در اسپانیا آغاز شد و امروز با برگزاری رقابت‌های کومیته تیمی به پایان رسید.


تیم ملی کومیته تیمی مردان ایران در مرحله فینال با شکست تیم ترکیه توانستند برای سومین بار روی سکوی قهرمانی جهان بایستند.


 صالح آبادی در بازی نخست بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کرد، بهمن عسگری هم دیگر نماینده ایران بازی نخست را یک بر صفر واگذار کرد، اما ذبیح‌اللّه‌ پورشیب کاپیتان تیم ملی بازی را با نتیجه 2 بر صفر برنده میدان شد. در ادامه این رقابت‌ها مهدی خدابخشی هم با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست داد و کار به تساوی کشیده شد. سجاد گنج‌زاده هم به عنوان آخرین نماینده ایران روی تاتامی رفت  و با نتیجه 4 بر صفر برنده شد و باعث قهرمانی تیم ایران شد.


 کومیته تیمی مردان در گام نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. بعد از آن مردان کاراته ایران به مصاف تیم ارمنستان رفتندو با نتیجه 3 بر صفر پیروز میدان شدند. دومین حریف‌کومیته تیمی مردان کشور سنگال بود که باز هم شاگردان هروی موفق به شکست آنها شدند. سومین دیدار آنها با کاراته‌کاران کشور اردن بود که توانستند با نتیجه 3 بر صفر باز هم آنها را شکست بدهند.  


در نیمه نهایی هم شاگردان هروی تیم ایتالیا را شکست داند و به فینال راه یافتند. در مرحله فینال هم رودروی حریف ترکیه‌ای خود قرار گرفتند و با شکست آنها قهرمانی را از آن خود کردند.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته