دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1397 - 12:48
شعبانی:

عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌طور مستمر ارزیابی شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تأکید کرد که عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌طور مستمر ارزیابی شود.
کد خبر : 324712
600600p23747EDNmainIMG_20181111_081209-800x5331.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زنجان، کریم شعبانی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران‌کل قدیم و جدید دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان با تاکید بر اهمیت جنبه پیشگیری از وقوع جرم و مسائل مختلف در نظام اداری، اظهار کرد: با انجام ارزیابی‌ها و نظارت‌های مستمر بر نحوه مدیریت دستگاه‌ها و مجموعه‌های اداری می‌توان از بروز بسیاری از مشکلات و مسائل پیشگیری کرد.


وی بیان شفاف موضوعات و احصای کاستی‌ها را ازجمله راهکارهای خروج دستگاه‌های اجرایی از بن‌بست در تصمیمات عنوان کرد و افزود: با نظارت‌های مستمر و دقیق می‌توان میزان اثرگذاری تصمیمات را مورد ارزیابی قرار داد و همین امر موجب ارائه خروجی بهتر خدمات در دستگاه‌های اجرایی می‌شود.


معاون استاندار زنجان حضور بازرسان اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی در دستگاه‌ها را نیز عامل ایجاد تحرک در سازمان‌های اداری دانست و اضافه کرد: همین امر در افکار عمومی نیز تأثیرات مثبتی بر جای خواهد گذاشت.


شعبانی، کارکنان و کارشناسان هر مجموعه اداری را به منزله شاکله اصلی نظام اداری توصیف کرد و گفت: مدیران و مسئولان باید به‌عنوان هماهنگ‌کننده این مجموعه‌ها با حفظ انسجام سعی در پیشبرد اهداف داشته باشند.


وی با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از خِرد جمعی و مشورت کارشناسان برای دستیابی به خروجی عملکرد بهتر از مدیرکل جدید دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خواست تا با بهره‌گیری از تجارب همکاران این حوزه و با استفاده از خلاقیت و نوآوری‌های مدیریتی خود وظایف محوله این دفتر را به نحو شایسته انجام دهد و در این زمینه با مدیران حوزه قضا نیز ارتباط مستمر و تنگاتنگی داشته باشد.


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با قدردانی از تلاش‌های عبدالله گنج‌خانلو در مدت تصدی مدیریت دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری، سعید صفری را به‌عنوان مدیرکل جدید این دفتر معرفی کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته