دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک کارشناس اقتصادی:

اقدام مثبت شریعتمداری در معرفی اعضای هیأت مدیره شرکت‌ها

یک کارشناس اقتصادی بر لزوم شفاف‌سازی و اعلام عمومی اقدامات دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: اقدام شریعتمداری در اعلام اعضای هیأت‌مدیره مثبت بود.
کد خبر : 324498

مرتضی عزتی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا اظهار کرد: پیش از وزارت تعاون, کار و رفاه اجتماعی سازمان‌ها و نهادهای دیگری اقداماتی مبنی بر معرفی افراد بازنشسته سازمان خود را اجرایی کرده‌اند.


این کارشناس گفت: برخی از بانک‌ها و موسسات مالی و سازمان‌ها هم در این راستا یعنی معرفی بازنشستگان خود و اعلام اتمام کار آنان اقداماتی را انجام داده‌اند.


وی ادامه داد: اما به صورت کلی این اقدام در راستای قانونی‌‌تر کردن فعالیت‌‌های مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی است که می‌تواند اقدامی مثبت و مناسب باشد، البته همه دستگاه‌ها در حال اجرای این قانون هستند, حالا برخی از دستگاه‌ها اقدامات خود را شروع کرده و برخی نیز در حال آغاز اقدامات خود در این زمینه هستند.


این کارشناس اقتصادی اضافه کرد: همه باید به قانون تمکین کنند و اجرای بازنشسته کردن افراد واجد شرایط باید به عنوان یک اولویت  پیگیری شود.


عزتی تصریح کرد: برخی از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها در حال عمل کردن موضوع شفاف‌سازی بوده و تعدادی ضمن عمل کردن به آن در حال انعکاس و انتشار رسانه‌ای آن بوده که شریعتمداری در رأس این وزارتخانه قرار گرفته و این موارد را رسانه‌ای کرده است.


این کارشناس گفت: هرچه به سمت قانونی‌تر شدن فعالیت‌ها برویم و شفاف عمل شود به طور قطع مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت و باید در راستای قانونی شدن فعالیت‌ها در کشور تلاش بیشتری صورت پذیرد. قانون‌گرایی و رعایت قانون و در نهایت حاکمیت قانون در همه امور می‌تواند هدف بزرگ‌تری باشد که باید همه دستگاه‌ها دنبال این موضوع باشند.


انتهای پیام/4102/4083/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته