دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1394 - 08:42

بازدید سرزده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از واحد گرمسار

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، فرماندار گرمسار و تنی چند از مسئولان استان و شهرستان، سرزده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار حاضر شده و از این واحد دانشگاهی بازدید کردند.
کد خبر : 32444

به گزارش خبرنگار آنا، محمدرضا میرزایی که برای شرکت در جلسه شورای اداری به شهرستان گرمسار سفر کرده بود، پس از این جلسه به همراه داریوش طاهری فرماندار گرمسار و تنی چند از مسئولان استان سمنان و شهرستان گرمسار در سایت مرکزی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار حاضر شدند و از مرکز تحقیقاتی زنبور عسل و مجتمع آزمایشگاهی این دانشگاه بازدید کردند.


دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با تشکر از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان برای حضور در این واحد دانشگاهی گزارشی در خصوص مرکز تحقیقات زنبور عسل و مجتمع آزمایشگاهی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ارائه و اظهار کرد: مرکز تحقیقات زنبور عسل به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده که در آینده نزدیک شاهد گسترش این مرکز خواهیم بود.


وی در خصوص مجتمع آزمایشگاهی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار نیز گفت: این مجتمع پس از اتمام مراحل عمرانی و تجهیزاتی شهریور امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته