دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1397 - 09:26
رئیس‌جمهور عراق:

شکست تروریسم در دستور کار دولت قرار دارد

رئیس‌جمهور عراق گفت: پایان بخشیدن به تروریسم در ابعاد مختلف و حرکت سریع به سمت اصلاحات از برنامه‌های دولت جدید خواهد بود.
کد خبر : 324341
7271.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، «برهم صالح» در دیدار حجت‌الاسلام «اکرم الکعبی» با تأکید بر خواسته‌های به حق مردم عراق، گفت: «پایان بخشیدن به تروریسم در ابعاد مختلف، حرکت سریع به سمت اصلاحات و ارائه خدمات به ملت قطعاً از برنامه‌های دولت جدید خواهد بود».


رئیس‌جمهور عراق با روحیه مشارکت و تعاون را موضوعی مهم در اداره کشور عنوان کرد و افزود: «همه باید به دولت جدید کمک کنند تا وضعیت فعلی کشور بهبود یابد و سامان گیرد».


وی همچنین از نقش مقاومت اسلامی نجباء در ایجاد امنیت و ثبات کشور قدردانی کرد و اقدامات جهادی این جنبش را فداکاری خواند.


حجت‌الاسلام «اکرم الکعبي»، دبیر کل مقاومت اسلامی نُجَباء، در ادامه این دیدار با تبریک انتخاب «صالح» به‌عنوان رئیس‌جمهور عراق، گفت: «شما امروز مسئولیت بزرگ و خطیری در برابر خدا و ملت عراق دارید و مردم باید از مشکلات خارج شوند و اوضاعشان بهبود یابد».


«کعبی» جایگاه ریاست جمهوری را یک تکلیف و نه برتری توصیف کرد و افزود: «عراق به انسان‌های مؤمن و مکتبی نیاز دارد که پس‌از شکست تروریسم در میادین جنگ، با تروریسمِ فکری، فرهنگی و امنیتی مبارزه کند».


وی همچنین بر لزوم شناخت اولویت‌های دولت جدید و به خدمت گرفتن همه امکانات برای ارائه خدمات و تغییر وضع معیشتی مردم تأکید کرد.


انتهای پیام/4033


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته