دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1394 - 17:36

پذیرایی از شهروندان تهرانی در 22 میدان در روز شهادت امام صادق(ع)

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران گفت: بیش از یک هزار شهربان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری با برگزاری مراسم عزاداری، یاد و خاطره آن امام همام را گرامی خواهند داشت.
کد خبر : 32416

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، ابوالقاسم چیذری ضمن بیان مطالب فوق اظهار کرد: پیرو تأکیدات شهردار تهران مبنی بر تغییر رویکرد شهرداری تهران از یک نهاد خدماتی به یک نهاد خدماتی فرهنگی اجتماعی و پاسداشت هر چه بیشتر شعائر دینی بعدازظهر سه شنبه مراسم ویژه‌ای با حضور بیش از یک هزار شهربان و مردم خداجوی شهر تهران برگزار خواهد شد.


وی افزود در این مراسم شهربانان از ساعت 6 بعداز ظهر حرکت خود را از میدان شهدا آغاز کرده و با ادامه مسیر به سمت میدان امام حسین (ع) در کنار مزار شهدای گمنام به عزاداری و برگزاری مراسم خواهند پرداخت.


چیذری یکی دیگر از برنامه های این شرکت در روز شهادت امام صادق (ع) را راه‌اندازی 22 ایستگاه صلواتی در 22 میدان بزرگ شهر تهران عنوان کرد و تصریح کرد: شهربانان شهر تهران در این ایستگاه‌ها از شهروندان تهرانی پذیرایی خواهند کرد.


مدیرعامل شرکت شهربان تأکید کرد: برگزاری با شکوه چنین رویدادهایی در کنار وظایفی که شهرداری تهران برعهده این شرکت نهاده است می‌تواند منجر به ایجاد یک نوع آرامش معنوی در بین شهربانان عزیز نیز شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته