دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1394 - 17:39

برداشت نخستین محصول عسل ارگانیک واحد گرمسار با حضور معاون استاندار سمنان + تصاویر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان و فرماندار گرمسار به همراه سرپرست واحد گرمسار از مزرعه تحقیقات زنبور عسل و بیمارستان دامپزشکی واحد گرمسار بازدید کردند. در این برنامه، نخستین محصول عسل ارگانیک این مرکز برداشت شد.
کد خبر : 32415

به گزارش خبرنگار آنا، محمدرضا میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان و فرماندار گرمسار به همراه سرپرست واحد گرمسار در سایت مرکزی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار حاضر شده و از مزرعه تحقیقات زنبور عسل و بیمارستان دامپزشکی و مجتمع آزمایشگاهی بازدید کردند.



در این بازدید که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز حضور داشت، نخستین محصول عسل ارگانیک مرکز تحقیقات زنبور عسل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان برداشت شد.


دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با ارائه گزارشی در خصوص مرکز تحقیقات زنبور عسل و مجتمع آزمایشگاهی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: مرکز تحقیقات زنبور عسل به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده که پیش‌بینی می‌شود 120 کیلوگرم عسل ارگانیک در مرحله اول برداشت شود.



وی در خصوص مجتمع آزمایشگاهی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار نیز افزود: این مجتمع شهریور امسال پس از اتمام مراحل عمرانی و تجهیزاتی به بهره‌برداری خواهد رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته