دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرنوشت الدحیل در انتظار کاشیما

تیم پرسپولیس می‌تواند با درخشش بازیکنان و حمایت همه‌جانبه هواداران در ورزشگاه آزادی همان بلایی را بر سر کاشیما آنتلرز بیاورد که بر سر الدحیل آورد.
کد خبر : 324135
e58db0a43c57b9c1f5360c6dc982d264_1076_.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا فردا از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.


براین‌اساس، شاگردان برانکو ایوانکوویچ که دیدار رفت را با نتیجه 2 بر صفر به حریف خود واگذار کرده‌اند با تمام قدرت پای به زمین مسابقه می‌گذارند و امیدوارند با حمایت تماشاگران ایرانی و امتیاز میزبانی بتوانند همان بلایی را که بر سر الدحیل قطر آوردند، بر سر چشم‌بادامی‌ها نیز بیاورند.


سیامک نعمتی که در بازی رفت مقابل حریف ژاپنی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد، دست برانکو را حسابی بسته است و سرمربی کروات پرسپولیس باید در پست نعمتی، بازیکنی را وارد مسابقه کند که بتواند توانایی‌های نعمتی را در زمین به‌ نمایش بگذارد.


سرمربی کروات پرسپولیس علاوه بر نعمتی با مصدومیت امید عالی‌شاه نیز مواجه شده است که در صورت نرسیدن این بازیکن به بازی با کاشیما ممکن است این موضوع عواقب ناخوشایندی برای پرسپولیس داشته باشد.


هرچند علیرضا حقیقت، پزشک پرسپولیس اعلام کرد که هر طور که‌ شده عالی‌شاه را به دیدار با کاشیما آنتلرز می‌رساند و این خبر خوبی برای هواداران ایران است.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته