دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1397 - 11:04
مسئول دفتر جامعه مدرسین:

اصحاب رسانه در این شرایط حساس در جهت تقویت امید گام بردارند

مسئول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای اعلام کرد: از اصحاب رسانه انتظار می‌رود در این شرایط حساس در جهت تقویت امید مردم گام بردارند.
کد خبر : 324050

به گزارش حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پی سؤال‌های مکرر از اخبار جامعه مدرسین حوزه علمیه، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی ابراهیمی خطاب به  رسانه‌های عمومی بیانیه‌ای صادر کرد.


در متن این بیانیه آمده است: همان‌گونه که بارها اعلام شده مواضع جامعه مدرسین حوزه علمیه و ریاست محترم شورای‌ عالی جامعه مدرسین حضرت آیت‌الله یزدی «دامت‌برکاته»، صرفاً از طریق دفتر و سایت رسمی جامعه مدرسین حوزه علمیه اعلام می‌شود و هرگونه نقل اخبار و مواضعی که از این طریق منتشر نشده و در محافل خصوصی و عمومی شایع شود، نادرست و فاقد اعتبار است.


این بیانیه می‌افزاید: لذا از اصحاب رسانه و مسئولان شبکه‌های مجازی انتظار می‌رود در این شرایط حساس با تلاش در جهت تقویت اقتدار، امید، انسجام و هم‌افزایی و پرهیز از نشر شایعات، در جهت مقابله با دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب و ملت گام بردارند و در جهت حفظ حریم ولایت و مرجعیت و ارکان و بزرگان حوزه علمیه و جامعه مدرسین بیش‌ازپیش اهتمام ورزند.


انتهای پیام/4079/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته