دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کتاب «سیگنال، سیستم‌ها و استنتاج» در واحد تهران جنوب منتشر شد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب کتاب «سیگنال، سیستم‌ها و استنتاج» به‌عنوان یکی از مراجع دروس تجزیه‌وتحلیل سیگنال‌ها را منتشر کرد.
کد خبر : 323784
4412.jpg

به گزارش حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی واحد تهران جنوب، به همت انتشارات علمی حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد تهران جنوب کتاب «سیگنال‌ها، سیستم‌ها و استنتاج» نوشته الن و. ا پنهایم و ژرژ س. ورگز با ترجمه محمد اسماعیل کلانتری منتشر شد.


برپایه این گزارش، در معرفی این کتاب عنوان‌شده است: این کتاب، می‌تواند به‌عنوان یکی از مراجع دروس تجزیه‌وتحلیل سیگنال‌ها و سیستم‌ها و پردازش سیگنال‌ها و کاربردهای آن در سال پایانی دوره کارشناسی و یا دوره کارشناسی ارشد در گرایش‌های مهندسی مخابرات و مهندسی کنترل مورداستفاده قرار گیرد.


فصل اول و دوم این کتاب مرور خلاصه‌ای از پیش‌نیازهای فرض شده در مورد سیگنال و سیستم‌های خاطی تغییرناپذیر بازمان (LTI) را ارائه می‌کند. فصل سوم کاربرد برخی از این مطالب پیش‌نیاز را از طریق مدولاسیون دامنه پالس در مخابرات دیجیتال به بحث می‌گذارد.


در فصل چهارم، پنجم و ششم به مدل‌های فضای حالت اختصاص‌یافته و تمرکز آن بر سیستم LTI تک ورودی – تک خروجی است. فصل هفتم تا نهم به‌مرور خلاصه پیش‌نیازهای مفروض احتمالات همچون تخمین و آزمون فرضیه برای متغیرهای تصادفی ایستا می‌پردازد؛ و درنهایت در فصول دهم الی سیزدهم این کتاب توصیف سیگنال‌های تصادفی ایستان با تسامح (WSS) و خروجی ناشی از فیلتر کردن خطی و تغییرناپذیر بازمان چنین سیگنال‌هایی موردبررسی قرار می‌گیرد.


هدف نویسنده پرداختن به مطالب اساسی مرتبط با مدل‌سازی و تجزیه‌وتحلیل سیگنال‌ها و سیستم‌ها اعلم از معین و آماری و چگونگی کاربرد آن‌ها در حوزه‌هایی نظیر مخابرات، کنترل و پردازش سیگنال است.


این کتاب می‌تواند به‌عنوان یکی از مراجع دروس تجزیه‌وتحلیل سیگنال‌ها و سیستم‌ها و پردازش سیگنال‌ها و کاربردهای آن در سال پایانی دوره کارشناسی و یا دوره کارشناسی ارشد در گرایش‌های مهندسی مخابرات و مهندسی کنترل مورداستفاده قرار گیرد.


انتهای پیام/پ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته