دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1397 - 13:12
بوربور:

روزمرگی بلای جان دولت شده است

قائم‌ مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: گرفتار شدن در فضای روزمرگی، بلای جان دولت شده است و باید فکری برای برون‌رفت از آن داشته باشد.
کد خبر : 323687

حبیب‌الله بوربور در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در ارتباط با تدابیر و سیاست‌گذاری دولت در مقابله با تحریم‌های آمریکا گفت: در 40  سال گذشته همیشه تحریم بوده‌ایم و نیازهای کشور را با دور زدن تحریم‌ها و اقدام‌های انقلابی تأمین کرده‌ایم.


قائم‌ مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت باید خودش را با مردم و مقاومت ملی همراه کند افزود: اگر چنین رویه‌ای از سوی دولت اتخاذ نشود، همچنان افزایش قیمت ارز و کالاها ادامه خواهد داشت.


بوربور تصریح کرد: عده‌ای شرایط جنگ تحمیلی را به مرحله‌ای کشاندند که امام راحل را مجبور کردند تا جام زهر را بنوشند و همین افراد این را برای خود افتخار می‌دانند و متأسفانه دوباره دارند شرایطی را پیش می‌برند تا نظام را مجبور به مذاکره مجدد با آمریکا و برقراری رابطه با او کنند اما کور خوانده‌اند و تا زمانی‎‌که رهبر معظم انقلاب را داریم، هرگز چنین اتفاقی نمی‌افتد.


وی در ادامه به نوع سخنان رئیس‌جمهور با هدف آرام کردن جو روانی جامعه انتقاد کرد و گفت: وقتی رئیس‌جمهور می‌گوید که ما اقلام ضروری مردم را تأمین خواهیم کرد، همین جو روانی جامعه را متشنج می‌کند و منجر به تحریک، تشکیک و حساسیت مردم می‌شود و به نظرم دولت باید در نوع سخن گفتن با مردم دقت بالا داشته باشد و همچنین سعی کند ضعف‌ها را شناسایی و رفع کند که به‌عنوان مثال در همین راهپیمایی اربعین نحوه توزیع ارز به زائران از مدیریت و برنامه‌ریزی خوبی برخوردار نبود.


وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور در این شرایط باید صادقانه با مردم صحبت کند افزود: مردم انتظار دارند، رئیس‌جمهورشان به آن‌ها پاسخ دهد که چرا باید ارز با افزایش قیمت شدید روبه‌رو شود و ارزش پول ملی کاهش یابد و اینکه مشکل اصلی کجاست که دولت نمی‌تواند قیمت ارز را کنترل کند و همچنین یکی از انتقادهایی که مردم و کارشناسان به دولت دارند، گرفتار شدن دولت در فضای روزمرگی است که بلای جان آن شده است و باید فکری برای برون‌رفت از آن داشته باشد.    


انتهای پیام/4079/پ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته