دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر جشنواره عکس نورنگار:

پنجمین دوره جشنواره عکس نورنگار در بالاترین سطح قرار دارد

دبیر جشنواره عکس نورنگار گفت: پنجمین دوره جشنواره عکس نورنگار در بالاترین سطح حرفه‌ای خود نسبت به دوره‌های پیشین قرار دارد.
کد خبر : 323649
masoud-afshani.jpg

مسعود افشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه هنرهای تجسمی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: با توجه به استقبال زیاد هنرمندان و عکاسان برای شرکت در پنجمین دوره جشنواره عکس نور‌نگار، مهلت ارسال آثار تا 20 آذر تمدید شد. پنجمین دوره جشنواره عکس نور‌نگار از سطح بالاتری نسبت به تمام دوره‌ها برخوردار است. تمام تلاش ما و مجموعه اجرایی جشنواره در برگزاری هرچه بهتر این دوره از جشنواره است.


دبیر جشنواره عکس نور‌نگار بیان کرد: جشنواره عکس نورنگار به دو بخش اصلی و جنبی تقسیم شده است، که در بخش اصلی عکس‌ها به صورت مجموعه عکس دریافت می‌شود. هر عکاس می‌تواند پنج تا هشت عکس را در قالب مجموعه عکس با موضوع محیط زیست ارسال کند که همین مسئله باعث شده عکاسان حرفه‌ای در این بخش شرکت کنند. در بخش جنبی نیز شرکت‌کنندگان می‌توانند عکس‌های خود را به صورت تک عکس با موضوع انسان در طبیعت ارسال کنند.


وی اظهار کرد: ما امسال کارگاه‌های عکاسی و کلاس‌های آموزشی جهت ایجاد مجموعه عکس برای علاقه‌مندان داشتیم که در جهت حرفه‌ای‌تر شدن جشنواره خیلی راه‌گشا بوده است. داوران پنجمین دوره جشنواره عکس نور‌نگار، افشین شاهرودی، مسعود زنده‌روح کرمانی، نادر داودی و صادق میری هستند که هرکدام از این عزیزان در مواردی که مد نظر جشنواره است، تخصص و تبحر خاصی دارند.


افشانی ادامه داد: مهلت ارسال آثار به دبیر‌خانه جشنواره تا 20 آذر تمدید شد که با توجه به برنامه‌‌ریزی‌ انجام شده و فشردگی برنامه‌ها امکان تمدید مهلت ارسال آثار وجود ندارد، و نتیجه داوری جشنواره و آثار برتر بعد از بررسی آثار اعلام خواهد شد. ما برای بین‌المللی شدن جشنواره تلاش می‌کنیم.


وی افزود: جوایز امسال برای نفرات اول تا سوم در بخش اصلی، بدون در نظر گرفتن رتبه مبلغ 10 میلیون تومان است و در بخش جنبی برای نفرات اول تا سوم بدون در نظر گرفتن رتبه 6 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/4072/4100/


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ هنر ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته