دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1397 - 22:39
متانی:

بیمه درمان 400 هزار نفر از خانواده‌های ایثارگران قطع شد

دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی درباره قطع بیمه درمانی بیش از 400 هزار نفر از خانواده ایثارگران گفت: متأسفانه اقدام هیأت دولت غیر قانونی بود.
کد خبر : 323563
0000----.jpg

علیرضا متانی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا درباره اعتراض خانواده ایثارگران به اقدام غیرقانونی هیأت دولت گفت: دولت حق نداشت برخلاف قانون، مصوبه‌ای را تصویب کند که حقوق اولیه خانواده ایثارگران لغو شود.


دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی درباره قطع بیمه درمانی بیش از 400 هزار نفر از خانواده ایثارگران گفت: متأسفانه هیأت دولت در ماه گذشته مصوبه‌ای برخلاف برنامه ششم توسعه که هزینه درمان صددرصدی آنان بر عهده بنیاد شهید بود را لغو کرد.


وی اضافه کرد: از نمایندگان خانه ملت می‌خواهیم نقش نظارتی خود را در این زمینه نشان دهد.


متانی افزود: بنده معتقدم دیدار رئیس‌جمهور با ایثارگران بیشتر شبیه شو تبلیغاتی است چون هر زمان که با خانواده‌های ایثارگران دیدار داشته یک حقوق از آنان را کم کرده است.


دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی گفت: در این اقدام غیرقانونی، خانواده‌های ایثارگران چگونه باید هزینه درمان خود را تأمین کنند. به نظر می‌رسد این‌یک توطئه است و هیأت دولت نباید در این شرایط حساس اقدام غیرقانونی می‌کرد.


متانی در پایان  خطاب به رئیس‌جمهور افزود: ما شما را مجبور به پاسخگویی خواهیم کرد. باید حقوق قانونی خانواده‌های ایثارگران را برگردانید.


انتهای پیام/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته