دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1397 - 19:01

تيم ووشوی تهران قهرمان شد

رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش مردان که حکم انتخابی تيم ملی را داشت با قهرمانی تهران به اتمام رسيد. 
کد خبر : 323512
ووشو.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسيون ووشو، اين پيکارها که از صبح روز شنبه به ميزبانی هيات ووشوی اردبيل و در سالن 6 هزار نفری «حسين رضازاده» آغاز شده بود، عصر امروز دوشنبه با شناخت نفرات و تيم‌های برتر به اتمام رسيد. 


در پايان و در مجموع دو بخش تالو و ساندا تيم تهران با کسب 3 طلا، 2 نقره و 2 برنز بر سکوی قهرمانی ايستاد. تيم‌های چهارمحال و بختياری و فارس هرکدام با کسب 3 مدال طلا و يک نقره به صورت مشترک دوم شدند.


در روز پايانی اين پيکارها مبارزات اوزان مختلف ساندا برگزار شد که تيم اصفهان با 2 طلا و يک برنز بهترين عملکرد را از خود برجای گذاشت. اردبيل الف با يک طلا، دو نقره و يک برنز در بخش ساندا دوم شد و تهران الف با يک طلا، يک نقره و 2 برنز به عنوان سومی رسيد.


نفرات اول و دوم فرم‌های مختلف تالو و نفرات اول تا سوم مشترک 10 وزن ساندا جواز حضور در مرحله نخست اردوی آماده‌سازی تيم ملي ووشوی بزرگسالان ايران را کسب کردند.


تيم ملي ووشوی ايران آبان ماه سال آينده رقابت‌های قهرمانی جهان در شانگهای چين را پيش رو دارد و بر اين اساس اردوی آماده‌سازی سانداکاران از اواخر تير آغاز خواهد شد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته