دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1394 - 16:43

دوره آشنایی با قوانین کار و تامین اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد

دفتر ارزشیابی و آموزش نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، اقدام به برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی با عنوان آشنایی با قانون کار و تامین اجتماعی در این دانشگاه کرد.
کد خبر : 32351

مدیر اداری دانشگاه آزاد اسلامی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار آنا افزود: دوره آموزشی ضمن خدمت با عنوان “قانون کار و تامین اجتماعی” با حضور مدیران و کارکنان در سالن مطالعات آموزش نیروی انسانی واحد یزد، مرداد جاری در حال برگزاری است.


جابر پورذاکری افزود: این دوره آموزشی با تدریس اسدالله نصیری بازنشسته و معاون سابق سازمان تامین اجتماعی با هدف ارتقاء سطح دانش شغلی و آشنایی با آخرین قوانین بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های کار و تامین اجتماعی با حضور تعداد 43 نفر از پرسنل واحد یزد انجام شد و در پایان این دوره آموزشی به شرکت کنندگان گواهینامه 25 ساعت شرکت در دوره تعلق خواهد گرفت.


پورذاکری ادامه داد: آموزش و بهسازی کارکنان اقدامی راهبردی است که در سطح فردی باعث ارزشمندی شخص، در سطح سازمانی باعث بهبود و توسعه سازمان و در سطح ملی منجر به افزایش بهره وری و نتایج مرتبط بعدی می‌شود.


مدیر اجرایی دوره‌ها و کارگاه‌های آموزش ضمن خدمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد درباره اهداف برگزاری این کارگاه‌ها تصریح کرد: کارگاه قانون کار و تامین اجتماعی به صورت پرسش و پاسخ و با هدف آشنایی شرکت‌کنندگان با نهادهای مجری قوانین تامین اجتماعی، آشنایی با حقوق واقعی مشمولان و استفاده از ظرفیت‌های موجود در قوانین تامین اجتماعی، چالش‌ها، محرومیت‌ها و موانع پیش روی قوانین تامین اجتماعی در ایران، مقررات بازنشستگی تامین اجتماعی، ضوابط کار و استخدامی، مسائل بهداشتی و ایمنی محیط کار، نکات مهم قراردادهای کار ضوابط اجرایی قانون کار، شرایط بازنشستگی و از کارافتادگی و... است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب