دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1397 - 19:42
صیامی:

قدرت خرید مردم با عملکرد دولت از 80 به 20 درصد کاهش یافت

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با اشاره به این‌که قدرت خرید مردم از 80 به 20 درصد کاهش ‌یافته است، گفت: متأسفانه سوء مدیریت باعث شده شمار بیکاران در صدر باشد.
کد خبر : 323501
55555555.jpg

دلاور صیامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا درباره وضع حاکم بر اقتصادی کشور گفت: بسیاری از افراد جامعه در یک یا دو نوبت‌کاری می‌توانستند امور زندگی خود را بگذرانند ولی الآن با 10 نوبت‌ کاری هم قادر به اداره یک زندگی متوسط نیستند.


دبیرکل جبهه حامیان ولایت خطاب به جهانگیری گفت: شما که در دولت بالاترین پست را دارید و اعلام می‌کنید اختیاری از خود ندارید پس چرا دولت را ترک نمی‌کنید دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را.


وی با اشاره به این‌که قدرت خرید مردم از 80 به 20 درصد کاهش ‌یافته است، گفت: متأسفانه سوء مدیریت باعث شده شمار بیکاران در صدر باشد.


دبیرکل جبهه حامیان ولایت اضافه کرد: یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات دولت دوازدهم این بود که صندوق ذخیره ارزی را با افزایش نرخ ارز پر کرد.


صیامی ادامه داد: برای بهبود هر جامعه‌ای نیازمند دولتی مقتدر هستیم و اگر به غیر از این باشد نمی‌توانیم جامعه‌ای پویا داشته باشیم.


دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: مردم نباید پاسوز سوء مدیریت دولت باشند.


وی ادامه داد: جناب جهانگیری در شعار انتخاباتی اعلام کردید 50 میلیون مردم را سهامدار می‌کنید فقر را از بین می‌برید و به ثبات اقتصاد کشور کمک می‌کنید پس چه شد؛ شما با احساس 80 میلیون جمعیت بازی کردید.


صیامی در ادامه سخنانش به سناریوی جهانگیری درباره بی‌اختیاری خود در دولت افزود: کسی که نمی‌تواند منشی خود را عوض کند چرا ادامه کار می‌دهد چرا صادقانه با مردم سخن نمی‌گوید بنده فکر می‌کنم حرف‌های جهانگیری یک نمایش برای گول زدن مردم است.


وی ادامه داد: با آمدن دولت نه‌تنها بیکاری و اوضاع اقتصادی مردم رفع نشد بلکه بر تعداد آنان نیز افزوده شد.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته