دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1394 - 14:08

بادامچیان در پاسخ به آنا: رقابت، ماهیت هر انتخاباتی است و انتخابات خبرگان نیز مستثنا نیست

قائم‌مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه «ماهیت انتخابات، رقابت است»، خاطرنشان کرد که انتخابات مجلس خبرگان نیز از این اصل مستثنا نیست و این انتخابات نیز باید در فضای رقابتی و با جدیت برگزار شود.
کد خبر : 32350

اسدالله بادامچیان در نشست خبری حزب مؤتلفه که با حضور خبرنگاران احزاب رسانه‌های کشور برگزار شد، در پاسخ به سؤال خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا مبنی بر اینکه «چرا عده‌ای از اصولگرایان تأکید دارند که انتخابات مجلس خبرگان نباید رقابتی و سیاسی باشد؟ آیا این از اهمیت و جدیت این انتخابات نمی‌کاهد؟»، گفت: اگر انتخابات خبرگان نمی‌خواهد جدی باشد یعنی شوخی است؟ حرف ما این است که نمی‌خواهیم که هیچ انتخاباتی با حاشیه برگزار شود. انتخابات ماهیتش رقابت است و انتخابات خبرگان نیز مستثنا نیست.


وی افزود: هر گروهی که بخواهد نامزدی را معرفی کند مانعی برای آن وجود ندارد. نظام و مردم، عظمت مجلس خبرگان را می‌دانند؛ چراکه پایه مسئله ولایت فقیه از این روست. این انتخابات باید در نهایت احترام و بزرگواری و سلامت برگزار شود.


عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: انتخابات مجلس خبرگان غیر از انتخابات مجلس شورای اسلامی است و داوطلبان باید شرایط خاص علمی داشته باشند تا بتوانند در آن شرکت کنند. به نظر ما انتخابات مجلس خبرگان باید به بهترین نحو و با جدیت کامل و با توجه به ارزش ولایت فقیه برگزار شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته