دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر فنی تیم ملی بانوان:

شناختی از حریفان تیم ملی فوتبال بانوان نداریم

مدیر فنی تیم‌های ملی بانوان گفت: در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 توکیو شناختی از حریفان تیم ملی بانوان نداریم.
کد خبر : 323474
97-07-c18-373.jpg

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره نقشی که در تیم ملی فوتبال بانوان دارد، گفت: اصل قضیه این است که من به درخواست فدراسیون فوتبال فقط آمده‌ام که به تیم‌های پایه فدراسیون کمک کنم و امیدوارم که بتوانم این کار را درست انجام بدهم حالا با هر پست یا سمتی است.


وی افزود: حدوداً دو ماه است که این کار را شروع کردم و کمک‌هایم را انجام می‌دهم چون زمان اعزام تیم‌ها بود و باید و با تیم‌های قوی بازی می‌کردند. خدا را شکر تیم زیر 16 سال و همین‌طور زیر 19 سال هم به دور بعد راه پیدا کردند و دیروز هم  وارد تایلند شدیم تا برای سهمیه المپیک 2020 توکیو با حریفان مسابقه دهیم.


مشاور فدراسیون فوتبال درباره اینکه قراردادی با او بسته شده یا خیر اظهار کرد: نه، قراردادی بسته نشده، فقط بحث این است که بتوانیم کمکی کنیم و تیم‌های پایه از این مرحله بالا بیایند و بعد کار را ادامه بدهیم. مطمئناً احکامی که به‌عنوانِ مشاور فنی زدند، در جایگاه خودش باقی است اما نسبت به اینکه بخواهیم ادامه بدهیم باید بحث‌های خیلی جدی و حرفه‌ای‌تری انجام شود.


وی درباره اردوهای تیم ملی بانوان گفت: ما حدود دو ماه با این تیم سه اردو داشتیم. فکر می‌کنم در اردوی اول حدود 29 بازیکن داشتیم ولی الان با 20 بازیکن به تایلند آمده‌ایم. همه اردوها داخلی بود و در تهران برنامه‌های آماده‌سازی را اجرایی کردیم.


مدیر فنی تیم‌های ملی بانوان در خصوص اینکه چرا از سرمربی خارجی برای تیم ملی استفاده نشد، بیان کرد: شاید امکان استخدام سرمربی خارجی وجود داشت ولی باید دید امکانات فدراسیون چقدر است و چقدر از این امکانات می‌توان برای بانوان بهره برد. امیدوارم که بتوانند امکاناتی فراهم کنند که بتوانیم با تیم‌های درجه یک آسیا و همین‌طور درجه یک اروپا بازی بکنیم.


وی درباره شناختی که از حریفان تیم ملی بانوان وجود دارد، تصریح کرد: اصلاً از حریفان شناختی نداریم، مثل تیم زیر 19 سال، ‌چون  فاصله بازی‌های‌شان خیلی زیاد است و مدام درحال تغییر هستند اما مطمئناً حریفان سختی خواهند بود.


عبدی در خصوص توقعی که از تیم ملی بانوان وجود دارد، اظهار کرد: تیم زیر 16 سال که از گروه خودش بالا آمده و به دور بعد راه پیدا کرده و در گروه خودش تقریباً بهترین نتایج را گرفته است. تیم زیر 19 سال در گروه خودش اول شد، در بین سه تیمی که رنکینگ ما شاید خیلی پایین‌تر از دو تیم دیگر بود ولی به‌راحتی توانست آنها را از پیش‌رو بردارد و بازی‌های فوق‌العاده‌ای انجام دادند. امیدوارم تیم بزرگسالان نیز همین کار را انجام داده و به دور بعد برود. البته وقتی که به دور بعد می‌روند آن‌وقت تازه کار اصلی شروع می‌شود که باید کمک کنیم که این امر بهتر و بیشتر تداوم یابد.


وی در پایان درباره اینکه به قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا امیدی دارد، تأکید کرد: امیدوارم در بازی برگشت، شاهد بازی بهتری از پرسپولیس باشیم و این شانس وجود دارد که نتیجه بازی رفت جبران شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته