دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1397 - 03:05
در کرمان؛

محفل شعر «رسم دعبل» برگزار می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان از برگزاری محفل شعر رسم دعبل با حضور شعرای آئینی در کرمان خبر داد.
کد خبر : 323432
photo_2018-11-05_13-04-01.jpg

حسین صابری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان با تسلیت ایام شهادت امام رضا(ع) وارتحال نبی مکرم اسلام (ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به فرازهایی از صلوات خاصه دوم ثامن‌الحجج(ع) رضایت خداوند را در گرو کسب رضایت امام دانست و تصریح کرد: اگر بخواهیم رضایت امام رئوف را کسب کنیم، ابتدا باید حرمت حضرت را در وجود خود، خانواده و جامعه حفظ کنیم.


وی افزود: تکریم مردم، مهربانی با مردم  و گره‌گشایی از امور مردم از خصلت‌های امام است و برای حفظ حرمت امام باید خصلت‌های رضوی را در خود تقویت کنیم.


صابری تسری فرهنگ و منش و سبک زندگی رضوی در جامعه را مهم قلمداد کرد و توضیح داد: وظیفه ما به‌عنوان خادمان حضرت ایجاب می‌کند تا این فرهنگ ناب را در جامعه گسترش دهیم.


وی برگزاری محفل شعر با عنوان رسم دعبل در جای جای کشور را در همین راستا توصیف کرد و ادامه داد: این برنامه فرهنگی ادبی به مناسبت شهادت آن امام همام در کرمان و با حضور مردم ولایتمدار این شهر با ارائه اشعاری از هشت شاعر برگزیده استان برگزار خواهد شد.


مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان اظهار کرد: سالن خواجوی کرمانی کتابخانه ملی واقع در خیابان شهید رجایی، 18 آبان راس ساعت 18 میزبان این محفل شعر خواهد بود.


صابری در پایان از عموم مردم هنردوست و ولایتمدار کرمان جهت شرکت در این همایش دعوت کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته