دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1394 - 14:46
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 160

زنگ آغاز مسابقات دسته سوم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی فردا به صدا در می‌آید

مسابقات دسته سه بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه 19 مرداد در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان آغاز می‌شود.
کد خبر : 32343

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رقابت های دسته سوم بسکتبال دانشجویان پسر با حضور 13 تیم از فردا دوشنبه رسما آغاز می‌شود و طی آن بیش از 150 بسکتبالیست با هم رقابت خواهند کرد.


جلسه فنی این مسابقات امروز یکشنبه با حضور سرپرست و مربیان تیم‌های حاضر برگزار می‌شود و طی آن قرعه‌کشی و تعیین گروه‌بندی مسابقات انجام خواهد شد.


دو تیم برتر این مسابقات برای سال آینده به دسته دوم بسکتبال دانشجویان پسر راه می‌یابند.


بر اساس این گزارش، تیم خوزستان به مقام قهرمانی نخستین دوره مسابقات دسته اول بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی دست یافت. دیدار نهایی این مسابقات با دیدار دو تیم خوزستان تنها تیمی که با کسب تمامی امتیازات ممکن به این مرحله پا گذاشته بود و تیم مرکزی که در دیدار نیمه نهایی توانست با اقتدار بر گیلان غلبه کند، برگزار شد و تیم خوزستان توانست با کسب نتیجه 67 بر 64 و تنها با سه امتیاز اختلاف حریف خود را شکست دهد.


در دیدار رده‌بندی مسابقات نیز تیم‌های گیلان و مازندران به مصاف هم رفتند که در پایان دانشجویان بسکتبالیست دانشگاه آزاد اسلامی رشت به نمایندگی از استان گیلان توانستند بر مازندرانی‌ها پیروز شوند و مقام سوم مسابقات را از آن خود کنند. گیلانی‌ها برای پیروزی در این دیدار 83 امتیاز جمع کردند و مازندرانی ها به 69 امتیاز بسنده کردند تا عنوان چهارم رقابت‌ها را به خود اختصاص دهند.


در پایان این رقابت‌ها خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های مرکزی و گیلان به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند. تیم استان مازندران نیز صاحب کاپ اخلاق مسابقات شد. تیم‌های اصفهان و کرمانشاه نیز به دسته دوم مسابقات سقوط کردند.


مسابقات بسکتبال دسته دو پسران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان با قهرمانی تیم دانشجویان استان فارس به پایان رسید. تیم دانشجویان استان فارس در دیدار پایانی با نتیجه ۷۱ بر ۵۶ از سد کردستان گذشت. در بازی رده بندی این مسابقات، تیم استان کرمان توانست با حساب ۵۹ بر ۵۴ بر گلستان غلبه کند.


به این ترتیب تیم های فارس و کردستان به دسته اول راه یافتند. تیم های کردستان و کرمان دوم و سوم شدند و تیم های خراسان جنوبی و اردبیل به دسته پایین تر سقوط کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته