دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1394 - 15:01
رئیس واحد یاسوج:

به دنبال حفظ جایگاه علم و آموزش هستیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق دستورالعملی که دکتر میرزاده برای دانشگاه فرستاده ورود به مسائل سیاسی برای دانشگاه آزاد اسلامی ممنوع اعلام شده است.
کد خبر : 32340

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علی آل‌بویه در آئین تجلیل از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان براساس سیاست‌‌های مدیریت جدید مرکز وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره اهمیت دادن به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی گفت: ما درباره کرسی‌های آزاد‌اندیشی مورد نظر مقام معظم رهبری وظیفه خود را در هر حال و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام خواهد داد.


آل‌بویه بیان کرد: به دنبال حفظ جایگاه علم و آموزش هستیم و می‌خواهیم که این جایگاه ارتقا داده شود. دانشگاه باید از لحاظ علمی به سمتی برود که بتوانیم تولید علم کنیم و جایگاه دانشگاه را در میان سایر مراکز آموزش عالی ارتقاء بخشیم.


رئیس واحد یاسوج درباره فعالیت‌های فرهنگی، تصریح کرد: یکی از کارکردهای مهم دانشگاه آزاد اسلامی، موضوعات فرهنگی است و در دانشگاه چهره فرهیخته‌ای به نام دکتر طه هاشمی معاونت فرهنگی دانشجویی را بر عهده دارد و برنامه‌های فرهنگی بسیار خوبی برای دانشگاه تدارک دیده شده است.


در پایان این نشست به مناسبت روز خبرنگار، با اعطاء هدایایی از خبرنگاران فعال تجلیل به عمل آمد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته