دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1394 - 14:43
یک زن با اتهام کشتار در دادگاه

قتل چهار نفر در پرونده حضانت فرزند در آمریکا

یک مادر اهل «ورمونت» ایالات متحده که حضانت دختر 9 ساله خود را از دست داده بود به قتل سه نفر از اقوام خود و یک مددکار اجتماعی متهم شد.
کد خبر : 32337

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از آسوشیتد پرس، فرماندار ورمونت در یک کنفرانس خبری در واکنش به این حادثه از تقویت قوانین برای حمایت از پرسنل ایالتی و خانواده‌ها خبر داد و گفت که پس از دستگیری «جودی هرینگ» 40 ساله تهدیدی برای دیگر مددکاران اجتماعی وجود ندارد و حمایت از «آسیب‌پذیرترین کودکان» ادامه خواهد یافت؛ «ما می‌دانیم که این حادثه ترسناک و باعث دلشکستگی بود.»


پیتر شوملین که از سفر تعطیلات بازگشته است ادامه داد: «ما همچنین می‌دانیم که این حمله یک برنامه فردی از سوی این مادر بوده است و او در حال حاضر در مظان اتهام ارتکاب این قتل‌ها قرار دارد.»


خانم «هرینگ» با عنوان کشتار درجه یک متهم در منطقه «زوبل» به متهم شده است و در روز دوشنبه در دادگاه تفهیم اتهام خواهد شد.


«بیل سورل» دادستان عمومی ورمونت می‌گوید که تحقیقات بیشتری باید صورت گیرد تا مشخص شود که آیا اتهام‌های دیگری هم متوجه جودی هرینگ خواهد بود یا خیر.


لارا زوبل، مددکار اجتماعی، روز جمعه گذشته وقتی داشت از محل کارش، اداره کودکان و خانواده، بیرون می‌آمد به ضرب دو گلوله به قتل رسید. فردای آن روز ماموران پلیس با یک تماس تلفنی به آپارتمانی رفتند که در آن جسد سه زن پیدا شده بود.


سه مقتول پیدا شده روندا و رگینا هرینگ، دخترعمه‌های جودی، و جولیان فالزارنو، عمه او، هستند. دخترعمه‌ها در سنین 40 سالگی هستند و عمه جودی نیز 70 ساله بوده است. این سه مقتول پیش از قتل مددکار اجتماعی کشته شده‌اند.


فرمامدار ورمونت می‌گوید: «من فکر می‌کنم همه اهالی ورمونت دچار شوک، نگرانی و ترس شده‌اند و همه ما از این حادثه غمگین شده‌ایم.»


خانواده هرینگ خانواده بزرگی است و پدر او 15 خواهر و برادر دارد.


خانواده زوبل در بیانیهای که منتشر کرده‌اند از عموم مردم به خاطر همدردی‌شان تشکر و در خواست کرده‌اند تا فضای شخصی این خانواده محترم شمرده شود. آنها در این بیانیه همچنین نوشته اند که امیدورند این حادثه «باعث افزایش آگاهی نسبت به مددکاران اجتماعی شود. کسانی که با انرژی فراوان برای بهبود وضعیت کودکان تلاش می‌کنند.»


لارا زوبل 14 سال سابقه فعالیت به عنوان مددکار اجتماعی برای کودکان و خانواده‌ها داشت.




جودی هرینگ از اهالی ورمونا در ایالات متحده متهم به قتل چهار نفر و از جمله لارا زوبل، مددکار اجتماعی، است.


انتهای پیام/

برچسب ها: ایالات متحده
ارسال نظر
قالیشویی ادیب