دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اصغر شرفی:

پرسپولیس همین حالا هم جام را برده است

پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس در بازی رفت با کاشیما آنتلرز نشان داد که یک تیم آماده است، گفت: این تیم همین حالا هم جام را برده است.
کد خبر : 323331
1397081211513151715805504.jpg

اصغر شرفی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به بازی برگشت تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس قطعاً شانس قهرمانی آسیا را دارد و هیچ چیز تمام نشده است. در بازی رفت نیز شاگردان برانکو در نیمه نخست خیلی خوب بازی کردند.


وی اضافه کرد: پرسپولیس هم در زمان مالکیت توپ و هم بدون آن بازی را در اختیار داشت و توانست حریف را نیمه نخست به زحمت بیندازد.


پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه در نیمه دوم سمت چپ پرسپولیس بسیار ضعیف بود، عنوان کرد: بازیکنان ژاپنی در سمت راست هر کاری خواستند کردند و پرسپولیس نتوانست در سمت چپ توفیقی داشته باشد.


شرفی افزود: پرسپولیس در نیمه دوم اشتباه تاکتیکی داشت و به راحتی به بازیکنان حریف اجازه داد تا در سمت چپ روی دروازه پرسپولیس فشار وارد کنند.


وی با بیان اینکه نقش کریم باقری باید در بازی رفت خیلی پررنگ‌تر می‌بود، بیان کرد: کادر فنی باید از دقیقه یک که بازی آغاز می‌شود به‌ خوبی به آنالیز مسابقه بپردازد و برای دقیقه به دقیقه بازی دارای برنامه باشد.


این پیشکسوت فوتبال در خصوص شانس پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا متذکر شد: قهرمانی پرسپولیس در آسیا سخت‌تر شد، اما به بازی برگشت امیدوارم. شاگردان برانکو همین حالا هم جام را برده‌اند.


شرفی با بیان اینکه پرسپولیس این روزها بسیار آماده نشان داده است و بازیکنان این تیم حاضرند برای تیمشان جان بدهند، یادآور شد: بازیکنان قرمزپوش در یک سطح قرار دارند و این عامل موفقیت شاگردان برانکو بوده است.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته