دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1397 - 09:48
زارع مطرح کرد:

توجه به نخبگان دانشگاهی و ارتباط صنعت با دانشگاه

دانشگاه آزاد اسلامی لارستان گفت: توجه به نخبگان دانشگاهی و ارتباط با صنعت در دستور کار واحد دانشگاهی لارستان است.
کد خبر : 323246
IMG_4801.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، مهدی زارع صبح امروز در دیدار کارکنان بخش‌های مختلف این دانشگاه با بیان اینکه با اتحاد و انسجام می‌توانیم مشکلات را حل کنیم، گفت: توجه به سطح کمی و کیفی رشته‌ها با در نظر گرفتن استعدادهای این واحد و منطقه لارستان می‌تواند بسیاری از نیازهای ما را حل کند.


وی ادامه داد: در مقطع تحصیلات تکمیلی افزون بر توجه به جذابیت رشته‌ها به بعد ارتباط آن با صنعت نیز توجه خواهد شد تا بتوانیم با ایجاد بستری مناسب از ظرفیت‌های نخبگان دانشگاهی به‌منظور ارتباط دانشگاه با صنعت نیز استفاده شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در بخش دیگری از سخنان خود مسائل فرهنگی و به‌ویژه توجه به اقامه نماز جماعت در دانشگاه را بسیار مهم دانست و افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب تأکید دارند،  باید به معنای واقعی کلمه اسلامی بودن در دانشگاه آزاد اسلامی را به منصه ظهور برسانیم که با توجه به سیاست‌های کلان مسئولان دانشگاه این امر در حال تحقق است.


زارع تصریح کرد: دفتر فرهنگ اسلامی می‌تواند با تولید و اجرای برنامه‌های فرهنگی کم هزینه، دانشگاهیان را به اقامه نماز جماعت ترغیب و تشویق کند و اگر بتوانیم در تکریم مقام والای نماز در دانشگاه گام‌های مؤثری برداریم بدون تردید بسیاری از مشکلات ما  حل خواهد شد.


سرپرست واحد لارستان به حضور ارزشمند دو تن از شهدای جاویدالاثر آرمیده در این واحد اشاره کرد و افزود: حضور هزاران نفر از عاشقان و دلسوختگان اباعبدالله‌الحسین(ع) در روز اربعین حسینی در این واحد دانشگاهی، یکی از برکات این شهدای  همیشه جاوید است که به‌عنوان ظرفیت و استعدادی مناسب باید از این نعمت استفاده شود تا جوانان ما براساس فرهنگ اسلامی و آموزه‌های دینی با  زندگی شهدا و برکات حضور آنان در جامعه و کشور آشنا شوند.


زارع توجه به مسائل رفاهی دانشجویان را ازجمله برنامه‌‌های خود  دانست و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا در حد توان شرایط مناسبی را برای دانشجویان ایجاد کنیم تا این عزیزان با خاطره خوبی دوران تحصیل خود را به پایان برسانند.


وی تجهیز آزمایشگاه‌های تخصصی دانشگاه را مهم دانست و یادآور شد: این واحد دانشگاهی از امکانات کمک آموزشی و آزمایشگاه‌های مجهزی در استان برخوردار است و تلاش خواهیم کرد تا با خرید وسایل روز آزمایشگاهی و بهینه‌سازی آن،  شرایط مناسب‌تری برای دانشجویان و استادان این دانشگاه فراهم کنیم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با اشاره به اینکه  توجه به نخبگان دانشگاهی و ارتباط با صنعت در دستور کار این واحد دانشگاهی است، عنوان کرد: باید به باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه توجه خاصی شود و تکریم نخبگان دانشگاهی بسیار مهم و بااهمیت است و سعی خواهیم کرد با ایجاد اتاق فکر نخبگان و فعال کردن این باشگاه از ظرفیت‌های این عزیزان استفاده شود.


وی از ارتباط  مستمر با کارکنان دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: کارکنان یکی از سرمایه‌های مهم دانشگاه هستند و در این راستا تلاش می‌کنیم تا در حد توان مشکلات آنان را حل کرده و یا به مسئولان بالاتر انعکاس بدهیم.


انتهای پیام/4062/4101


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته