دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ملی‌پوش فوتبال ساحلی:

هدف‌مان قهرمانی در جام بین قاره‌ای است

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در رقابت‌های جام بین قاره‌ای هدف‌مان رسیدن به دیدار فینال و قهرمانی است.
کد خبر : 323240
n82957046-72412858.jpg

احسان درا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد اردوی پرتغال تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: اردوی خیلی خوبی داشتیم. چون در کنار بازیکنان پرسابقه تجربه‌های جدیدی کسب کردیم. ماسه‌هایی که در زمین پرتغال بود با ماسه‌های داخل ایران خیلی فرق می‌کند.


وی افزود: سطح تیم‌هایی که با آنها بازی کردیم در کلاس بازی‌های تیم‌های اروپایی بود. کلاً اردوی خوبی بود که باعث شد تا حدودی به تجربه‌مان اضافه شود تا بتوانیم در بازی‌های بین قاره‌ای بهتر بازی کنیم و با شرایط حریفان بیشتر آشنا شویم. هدف‌مان این است در این رقابت‌ها به دیدار فینال راه پیدا کنیم و وقتی به فینال رسیدیم به امید خدا بتوانیم قهرمان شویم.


بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: فدراسیون فوتبال اردوهای خوبی برای‌مان گذاشت، اردوهای خارج از کشور خیلی به ما کمک کرده است. امیدوارم در این اردوها خودمان را به سطح بالاتر فوتبال ساحلی برسانیم تا بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم چون ما جایگزین بازیکنان خیلی بزرگی شدیم و امیدوارم بتوانیم جواب اعتماد مربی و کسانی که به ما اعتماد کردند را بدهیم.


درا در مورد اینکه این فصل در کدام تیم بازی کرد، تصریح کرد: من در تیم شهرداری بندرعباس بازی کردم و سطح مسابقات خیلی خوب بود و نسبت به سال گذشته  خیلی بهتر برگزار شد چون چهار تیم برای قهرمانی تا پایان فصل تلاش می‌کردند که در آخر پارس جنوبی قهرمان شد. قبلاً رقابت‌های لیگ تک قطبی بود اما این فصل شاهد چنین موضوعی نبودیم.


انتهای پیام/4051/4048/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته