دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1397 - 08:51
نصیرزاده خبرداد:

آمادگی دانشگاه پیام‌نور برای همکاری با فدراسیون بسکتبال

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور در دیدار رئیس فدراسیون بسکتبال از آمادگی این دانشگاه برای در اختیار گذاشتن زیرساخت‌های این دانشگاه به فدراسیون بسکتبال خبرداد.
کد خبر : 323215
IMG_20181104_234041_826.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور با رئیس فدراسیون بسکتبال دیدار کرد که این دیدار با هدف توسعه بسکتبال در محل فدراسیون بسکتبال صورت گرفت.


در ابتدای این نشست عبدالمهدی نصیرزاده مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور ضمن قدردانی از همکاری فدراسیون بسکتبال با دانشگاه پیام‌نور اظهارکرد: امیدواریم با این نگاه مثبت رئیس فدراسیون بسکتبال به مجموعه ورزش دانشگاهی به‌خصوص دانشگاه پیام‌نور، در توسعه و همگانی کردن این رشته ورزشی گام‌های موثری برداشته شود.


وی افزود: دانشگاه پیام‌نور آمادگی دارد کلیه زیرساخت‌های خود را در اقصی نقاط کشور در راستای توسعه این رشته ورزشی در اختیار فدراسیون بسکتبال قرار دهد.


رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور به کلونی قهرمانان بسکتبال تبدیل شده است. اکثر ملی‌پوشان جوانان و بزرگسالان در مراکز  این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


وی در ادامه تصریح کرد: خواستگاه ورزش بسکتبال در دانشگاه بوده و دانشگاه پیام‌نور در ارتقا این رشته ورزشی  پیشرو است .


طباطبایی در پایان ابراز امیدواری کرد که تیم دانشگاه پیام‌نور درچهارمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی بسکتبال 3 در 3 دانشجویان در کشور چین بتواند با کسب مدال به کشورمان بازگردد.


انتهای پیام/۴۰۸۴


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته