دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1397 - 16:45
منظری‌توکلی:

عشق به ولایت موجب برتری انقلاب در معادلات مختلف می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان عشق به ولایت و نظام را موجب سنگین‌شدن کفه ترازو در معادلات سیاسی، اقتصادی و نظامی به نفع انقلاب برشمرد.
کد خبر : 323123
IMG_5723.JPG

حمدالله منظری‌توکلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، گفت: به لطف الهی و بصیرت مثال‌زدنی امت اسلامی؛ راهپیمایی امسال نیز با شکوهی هرچه تمام‌تر توسط مردمان غیور و شهیدپرور برگزار شد تا مشت محکم دوباره‌ای بر دهان بدخواهان و مستکبران زمان باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان بزرگ‌ترین ترس آمریکا را حضور انقلابی و همیشگی مردم در برهه‌های حساس سیاسی دانست و افزود: برتری انقلاب اسلامی مقابل آمریکا و متحدانش در حضور همیشگی امت ولایت‌مدار در بزنگاه‌های ایجاد شده است.


وی ادامه داد: هر زمان سیاست‌بازان آمریکایی در دل نیت سوءاستفاده از شرایط اقتصادی و منطقه‌ای را داشته‌اند، مردم انقلابی با حضور فعال و از سر عشق به انقلاب اسلامی خواب آنها را آشفته کرده‌اند تا همان خواب پنبه‌دانه را ببینند. 


منظری‌‌توکلی تأکید کرد: این عشق به ولایت و نظام است که در تمام معادلات سیاسی، اقتصادی و نظامی کفه ترازو را به نفع انقلاب سنگین می‌کند و آنها با هیچ امکانات و با هیچ قیمتی نمی‌توانند آن‌را به‌دست آورده یا از ما بگیرند، چراکه با خون ما عجین شده است.


دبیر هیأت امنای استان کرمان ایام شاخص در تقویم انقلابی را فرصتی مناسب برای کم‌شدن فاصله مسئولان و مردم دانست و گفت: اتحاد تمام آحاد مردم با مسئولان در چنین مراسم‌هایی نمود پیدا می‌کند، جایی‌که خدمتگزاران واقعی در میان مردم و با مردم هم‌صدا از آرمان‌های انقلاب می‌گویند و با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید میثاق می‌کنند.


انتهای پیام/4101/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته