دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1397 - 14:06
امام‌جمعه موقت تهران:

مردم ایران به همان شکوه سال 57 از آمریکا بیزارند

امام‌جمعه موقت تهران در راهپیمایی 13 آبان کرمان، شرایط امروز آمریکا را شرایطی شکننده دانست و گفت: مردم ایران به همان شکوه سال 57 از آمریکا بیزارند.
کد خبر : 323044
IMG_8323.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، هیأت رئیسه، استادان، کارکنان، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان امروز ۱۳ آبان، همراه با سایر اقشار مردم در این راهپیمایی به یاد سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید امام خمینی (ره) و کشتار دانش‌آموزان بی‌گناه با شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه، انزجار خود را از منافقین و استکبار جهانی اعلام کردند.


راهپیمایی 13 آبان در شهر کرمان از چهارراه توحید کرمان آغاز و راهپیمایان پس از طی مسیر در مقابل حسینه ثارالله شهر کرمان تجمع کردند.


دانشگاهیان با حضور خود در این راهپیمایی، جلوه‌هایی از وحدت و یکپارچگی امّت آزاده و سرافراز را به نمایش گذاشته، یاد و خاطره آن روزها را گرامی داشتند و با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهان‌خوار و هم‌پیمانانش کوبیدند.


در این همایش انقلابی آیت‌الله سیداحمد خاتمی، امام‌جمعه موقت تهران، در سخنرانی خود با اشاره به شکست خوردن آمریکا در همه مواردی که به ایران ختم می‌شود، اظهار کرد: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. امروز شرایط آمریکا یک شرایط شکننده است و نادان هستند آنها که در داخل نسخه مذاکره با آمریکا را می‌پیچند.


نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از حضور پرشور نسل دوم و سوم انقلاب در راهپیمایی 13 آبان امسال افزود: آمریکا 65 سال است که در کشور ما جنایت می‌کند. آمریکا از کودتای 28 مرداد 1332 در ایران در حال جنایت است.


وی ادامه داد: امروز بی‌حیثیت‌ترین دولت جهان، دولت آمریکا است و پیروز این میدان، ایران اسلامی و مردم ایران هستند. آمریکا قبل از انقلاب از یک رژیم دین‌ستیز و اخلاق‌ستیز در کشور حمایت می‌کرد و بعد از انقلاب هم در سفارتخانه خود کار جاسوسی علیه مردم ایران را انجام می‌داد.


امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به اجتماع باشکوه مردم در کرمان اظهار کرد: خداوند در سوره توبه می‌فرماید هر گامی که امروز شما برداشتید، برای شما به خیر و نیکی ثبت شده است. آمریکا همان شیطان بزرگی است که امام خمینی(ره) فرمود و مردم ایران به همان شکوه سال 57 از آمریکا بیزارند و فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.


در پایان این راهپیمایی، قطعنامه سراسری توسط محمد اسماعیلی، دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، قرائت شد و با فریادهای الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر مورد تأیید راهپیمایان قرار گرفت.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته