دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام احمدی:

اختتامیه سوگواره عبرات هفته آینده برگزار می‌شود

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین از برگزاری اختتامیه سوگواره عبرات در هفته آینده با حضور برگزیدگان آثار در تهران خبر داد.
کد خبر : 323025
IMG17560292.jpg

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمید احمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه حج و زیارت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، گفت: اختتامیه سوگواره عبرات هفته آینده با حضور برگزیدگان آثار در تهران برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه بیش از 7 هزار اثر به دبیرخانه سوگواره عبرات ارسال شده بود، افزود: از این تعداد 5هزار اثر مربوط به بخش داخلی و 2 هزار اثر مربوط به آثار ارسالی در بخش خارجی بود. بخش داخلی هفته آینده برگزار می‌شود، اما بخشی خارجی از سوی جامعـة المصطفی العالمیه به صورت جداگانه برگزار خواهد شد.


رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، اظهار کرد: این سوگواره در پنج بخش عکس، مستند و فیلم کوتاه، نماهنگ، دل‌نوشته و سفرنامه، شعر و قطعات ادبی برگزار شده است که تولید محتوا و حفظ و ترویج سنت‌های اصیل سوگواری اربعین از مهم‌ترین اهداف این همایش به‌شمار می‌آید.


وی یادآور شد: زائرانی که در اربعین حسینی حضور داشتند، لحظه‌های ماندگار و خاطره‌انگیزی را به ثبت رسانده‌‎اند که در سال گذشته آثار ارسالی به این دبیرخانه مورد ارزیابی قرار گرفت و به‌زودی فراخوان همایش برای اربعین 1397 اعلام می‌شود.


احمدی با بیان اینکه آثار ارسالی در سه مرحله داوری شده است، تصریح کرد: از میان 7 هزار اثر ارسالی در بخش داخلی ۳۲ اثر به‌عنوان برگزیده و ۲۰ اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند که در مراسمی با حضور مسئولان و مدیران کشور از منتخبان آثار تجلیل خواهد شد.


انتهای پیام/4072/4090/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
۰
سوگواره خوبی است
هلدینگ شایسته