دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1397 - 14:28
سرمربی تیم ملی ریکرو:

رقابت ریکروکاران برای کسب سهمیه المپیک

سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: در مسابقات جهانی سال آینده ریکروکاران کشورمان برای کسب سهمیه المپیک رقابت خواهند کرد اما کار دشواری در پیش داریم.
کد خبر : 323005
ARM2010IMG_9911.jpg

مجید میررحیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی ریکرو بانوان و آقایان در سایت تخصصی تیروکمان اظهار کرد: از روی گذشته اردوی آماده‌سازی تیم ملی ریکرو آغاز شده است و ملی‌پوشان خود را آماده حضور در مسابقات جهانی هلند می‌کنند.


وی با بیان اینکه در مسابقات جهانی ملی‌پوشان کشورمان برای کسب سهمیه المپیک با یکدیگر رقابت می‌کنند، اضافه کرد: در حال حاضر 12 ورزشکار مرد و 13 ورزشکار زن در اردو حضور دارند و مقرر شده است که نفرات شاخص از بین این ورزشکاران انتخاب شوند.


سرمربی تیم ملی ریکرو افزود: از بین این نفرات هشت ورزشکار زن و هشت ورزشکار مرد انتخاب می‌شوند و در نهایت سه کماندار به مسابقات جهانی هلند اعزام خواهند شد.


میررحیمی تصریح کرد: رکوردها مشخص‌کننده نفرات برتر خواهد بود، امیدوارم تیم یکدستی را راهی مسابقات جهانی کنیم و ملی‌پوشان عملکرد خوبی داشته باشند.


وی یادآور شد: سطح مسابقات جهانی هلند بسیار سنگین است و شرایط سختی خواهیم داشت، نمی‌شود هیچ حریفی را در این رقابت‌ها آسان تلقی کرد، امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.


سرمربی تیم ملی ریکرو با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط ایده‌آلی نداریم و باید سخت کار کنیم، متذکر شد: باید مسئولان حمایت لازم را از تیم ملی ریکرو داشته باشند تا بتوانیم بهترین عملکرد را در رقابت‌های جهانی داشته باشیم.


میررحیمی در خصوص اینکه آیا فدراسیون تیراندازی با کمان بهای لازم را به مربیان ایرانی می‌دهد، عنوان کرد: از اینکه فدراسیون به من اعتماد کرد ممنونم و امیدوارم پاسخ این اعتماد را به بهترین شکل بدهم.


وی تأکید کرد: مربیان خارجی نیز در پیشرفت رشته تیروکمان در ایران نقش داشته‌اند، اما مربی ایرانی هیچ چیز کمتر از مربی خارجی ندارد و هزینه‌ای که 15 سال مربی خارجی روی دست فدراسیون گذاشت هیچ آورده‌ای نداشت.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب