دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1397 - 11:48

درخشش ورزشکاران سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان

ورزشکاران سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در مسابقات ورزشی استانی و کشوری درخشیدند.
کد خبر : 322971
photo_۲۰۱۸-۱۱-۰۴_۰۸-۴۷-۲۴.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیروان، امیرحسین حبیب‌پور دانش‌آموز 15 ساله پایه نهم دبیرستان پسرانه سما شیروان با درخشش در مسابقات جودو قهرمانی جنوب کشور، مقام دوم این مسابقات در وزن مثبت 66 کیلوگرم را کسب کرد.


این مسابقات آبان جاری در مرکز استان سیستان و بلوچستان در در رده سنی جوانان برگزار شد.


حبیب‌پور دارای 5 سال سابقه ورزشی در رشته‌های ورزشی کشتی و جودو است و از سایر افتخارات وی می‌توان کسب مقام‌های نخست و دومی مسابقات کشتی آزاد استان‌های خراسان‌شمالی و خراسان‌رضوی و مقام سومی مسابقات جودو در استان خراسان‌شمالی را نام برد.


سیدمهدی مهدی‌زاده دانش‌آموز 14 ساله پایه هشتم دبیرستان پسرانه سما شیروان نیز در نخستین دوره مسابقات تکواندو پومسه استان خراسان‌شمالی مقام نخست این دوره از مسابقات را کسب کرد.


این مسابقات در رده سنی نونهالان در مرکز استان خراسان‌شمالی برگزار شد. مهدی‌زاده دارای چهار سال سابقه در این رشته ورزشی است و از افتخارات وی می‌توان کسب مقام نخست و دومی استان خراسان‌شمالی و مقام‌های متعدد شهرستانی را نام برد.


سونا سکوتی مربی تربیت‌بدنی سما شیروان هم به‌عنوان بهترین مربی فوتسال در بخش بانوان استان خراسان شمالی از سوی کانون قوتبال اداره ورزش و جوانان استان انتخاب شد. 


سکوتی 15 سال سابقه مربیگری در رشته‌های مختلف ورزشی همچون فوتسال، بسکتبال و والیبال دارد و از افتخارات وی می‌توان کسب مجوز حضور در مسابقات فوتسال دسته سه  کشور و کسب مقام‌های برتر استانی در رشته‌های مختلف ورزشی را نام برد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته