دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1397 - 12:12
ملی‌پوش اسبق تیروکمان:

خانه‌نشینی را به کار در فدراسیون ترجیح دادم

ملی‌پوش اسبق تیراندازی با کمان گفت: چون فدراسیون تیروکمان ارج و قربی برای مربی ایرانی قائل نبود از حضور در تیم ملی منصرف شدم و خانه‌نشین شدم.
کد خبر : 322965
468c1f63ea2f024c7a99aff0ef3b7ca8.jpg

نجمه آبتین در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به شرایط این روزهای خود اظهار کرد: راستش را بخواهید فدراسیون تیراندازی با کمان به من پیشنهاد مربیگری داد اما با توجه به اینکه از فرزندم مواظبت می‌کنم این پیشنهاد را رد کردم.


وی با بیان اینکه حقوقی که فدراسیون برای من در نظر گرفته بود کفاف هزینه‌هایم را نمی‌داد، اضافه کرد: با حقوق یک میلیون و پانصد هزار تومانی باید صبح تا شب در اردوهای تیم ملی حضور می‌داشتم و حتی به شهرهای مختلف می‌رفتم، اما چون ارج و قربی برای مربی ایرانی قائل نبودند از حضور در تیم ملی منصرف شدم.


ملی‌پوش اسبق تیراندازی با کمان تصریح کرد: فدراسیون تیراندازی با کمان حاضر است با  مربی خارجی قراردادی با حقوق آنچنانی ببندد، اما یک ششم آن را به مربی ایرانی ندهد.


آبتین با اشاره به اینکه در سال 91 بدون هیچ چشم‌داشتی به عنوان مربی با فدراسیون تیراندازی با کمان همکاری داشتم، عنوان کرد: من دینم را به تیم ملی ادا کردم و کسی هم نیستم که برای پول اندک با فدراسیون چانه بزنم.


وی یادآور شد: همانطور که گفتم با حقوق یک میلیون و پانصد هزار تومان نمی‌توانم زندگی‌ام را اداره کنم و ترجیح می‌دهم به پیشنهاداتی که به من می‌رسد پاسخ منفی دهم.


ملی‌پوش اسبق تیراندازی با کمان تصریح کرد: متأسفانه ناملایمات زیادی در ورزش دیدم و خانه‌نشینی را به کار در این ورزش ترجیح دادم، امیدوارم در آینده بتوانم تجاربی که در رشته تیراندازی با کمان اندوختم در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دهم.


آبتین در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای مربیگری در باشگاه‌ها دارید؟ گفت: فعلاً هیچ برنامه‌ای در این خصوص ندارم و می‌خواهم به پسرم برسم، در آینده اگر پیشنهاد خوبی برسم بررسی می‌کنم و بهترین تصمیم را می‌گیرم.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته