دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1397 - 09:47
لیگ برتر والیبال؛

جدال سخت بالانشینان با حریفان

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال عصر امروز برگزار می‌شود و حساس‌ترین بازی این هفته جدال دو تیم پیکان مقابل سایپا است.
کد خبر : 322913
BQ4K0182.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال از عصر امروز برگزار می‌شود و مهمترین بازی این هفته بین دو تیم پیکان و سایپا برگزار خواهد شد. تیم پیکان در چهار هفته‌ای که از رقابت‌های لیگ برتر والیبال سپری شده است بدون شکست تمام حریفان خود را در هم شکسته و در این هفته هم در تلاش است که با شکست سایپا که تاکنون دو برد و دو باخت را در کارنامه خود دارد همچنان به عنوان صدرنشین در جدول قرار بگیرد.


بازی بعدی بین دو تیم شهرداری تبریز و خاتم اردکان است، شهرداری در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال با قرعه استراحت روبه‌رو بود اما در سه هفته بعدی نتوانست هیچ بردی را به دست بیاورد. در هفته پنجم شهرداری تبریز مقابل تیمی به میدان می‌رود که تنها یک باخت در کارنامه خود دارد و سه دیدار بعدی را با برد به پایان رسانده‌ است. اردکان در فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال را کسب کرده بود.


پیام مشهد در این هفته میزبان شهروند اراک است. شاگردان قوچان‌نژاد در آخرین بازی خود پیروز شدند و در این هفته خیلی امیدوارند که بتوانند در خانه میهمان خود را شکست دهند. شهروند اراک هم تاکنون یک برد و دو شکست را در کارنامه خود دارد و در تلاش است تا دومین برد خود را در بیرون از خانه به دست بیاورد. 


بازی بعدی بین دو تیم شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه است، شهرداری ورامین هم‌اکنون در جایگاه دوم جدول قرار دارد و با 10 امتیاز پشت سر پیکان قرار گرفته است تا صدرنشینی را از آن خود کند، ورامینی‌ها در این هفته تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا در این هفته همچنان پیروز میدان باشند. ارومیه‌ها اما با وجود نمایش قابل قبولی که ارائه داده‌اند اما هیچ ‌بردی را به دست نیاورده‌اند و در شرایط خوبی قرار ندارند. در حال حاضر ارومیه با یک امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد و در این بازی انگیزه زیادی دارد تا در نخستین برد خارج از خانه خود را به دست بیاورد. 


شهرداری گنبد این هفته در ورزشگاه المپیک میزبان تیم جوان دورنای ارومیه است، گنبدی‌ها تاکنون تنها یک شکست را تجربه کردند و در این هفته در تلاش هستند تا بتوانند در خانه خود چهارمین پیروزی را به دست بیاورند و از جمع بالانشینان دور نشوند. در حال حاضر شهرداری گنبد با 9 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد و دورنای ارومیه بدون هیچ بردی در قعر جدول قرار گرفته است.


آخرین بازی هم بین دو تیم  عقاب نهاجا و کاله مازندران است. کاله از چهار هفته رقابت‌هایی لیگ برتر والیبال، سه پیروزی به دست آورده است و در وضعیت خوبی به سر می‌برد. شاگردان عطایی در حال حاضر با هفت امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند و در این هفته مقابل تیمی به میدان می‌‌روند که تنها یک برد در کارنامه خود دارد.


برنامه بازی‌های هفته پنجم رقابت‌های لیگ به شرح زیر است:


 شهرداری تبریز - خاتم اردکان
 سایپا تهران - پیکان تهران
 پیام خراسان - شهروند اراک 
 شهرداری گنبد - دورنای ارومیه 
 شهرداری ارومیه - شهرداری ورامین
 عقاب نهاجا - کاله مازندران


تیم فولاد سیرجان در این هفته استراحت می‌کند و  تمامی بازی‌ها هم رأس ساعت 16:00 برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4071/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته