دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1397 - 19:44

بازدید دانش‌آموزان اصفهانی از دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد

دانش‌آموزان دختر دبیرستان فرزانگان امین یک اصفهان، از دانشکده دندان‌پزشکی و گلخانه‌های تولید-تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) بازدید کردند.
کد خبر : 322840
DSC04280.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، دانش‌آموزان دخترانه دبیرستان فرزانگان امین یک اصفهان، از دانشکده دندان‌پزشکی و گلخانه‌های تولید ـ تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) بازدید و ضمن شنیدن نقطه نظرات استادان، به گفتگو با آنان پرداختند.


دانش‌آموزان با حضور در دانشکده دندانپزشکی و بخش‌های تخصصی این دانشکده، از نزدیک با تخصص‌های مرتبط با رشته دهان و دندان و نحوه کار دندان‌پزشکان آشنا شدند.


دانش آموزان به‌منظور آشنایی با رشته‌های تحصیلی علوم کشاورزی و باغبانی، با حضور در گلخانه‌های تحقیقاتی ـ تولیدی دانشگاه، با روش کاشت، نگه‌داری و تولید گل‌های شاخه بریده مانند ژربرا، رز، آنتوریوم، آلستر و میخک و کارآفرینی در رشته‌های مرتبط با گل، آشنا شدند و مهندسان و کار‌شناسان راهنمایی لازم را به آنان ارائه کردند.


دانش‌آموزان در جلسه تخصصی مشاوره و هدایت تحصیلی مرکز مشاوره من وابسته به اداره‌کل روابط عمومی شرکت کردند و با آینده شغلی رشته‌های مختلف دانشگاهی، نحوه انتخاب و توانایی لازم برای هر رشته آشنا شدند.


به گزارش آنا، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) و با هدف هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در رشته‌های مورد نیاز کشور، بازدیدهای منظم دانش‌آموزی از این دانشگاه انجام می‌شود و تاکنون گروه‌های دانش‌آموزی زیادی در قالب تورهای علمی ـ آموزشی، با حضور در واحد اصفهان علاوه بر آشنایی با رشته‌های تحصیلی از امکانات آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی این دانشگاه بازدید کرده‌اند.


انتهای پیام/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته