دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1397 - 03:12

آموزش عالی به نوآوری بیشتری نیاز دارد

گزارش‌ها حاکی از آن است که تنها یک چهارم از دانشگاه‌ها در آمریکا مدیر ارشد نوآوری دارند.
کد خبر : 322799
pexels-photo-872957-660x400.jpeg

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه‌های جهان خبرگزاری آنا از تک ادووکیت، بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که تنها یک چهارم از دانشگاه‌ها و کالج‌های آمریکا مدیر ارشد نوآوری دارند. شاید فکر کنید چرا یک مؤسسه آموزش عالی به مدیر ارشد نوآوری نیاز پیدا می‌کند. پاسخ ساده است: مدیر ارشد نوآوری راه‌حل جدید دانشگاه‌ها برای مقابله با بحران‌هاست.
مدیر ارشد نوآوری به‌طور نزدیک با سرپرست دانشگاه کار می‌کند و با دانشکده‌های مختلف نیز در ارتباط است تا همکاری، همسویی و نوآوری را بین بخش‌های مختلف دانشگاه افزایش دهد. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای پروژه‌های تحقیقاتی، افزایش بورسیه‌های تحصیلی و بهبود فرهنگ و ارتباط میان بخش‌های مختلف دانشگاه اشاره کرد.
مدیر ارشد نوآوری با کمک در زمینه بودجه، همکاری و ترویج نوآوری می‌تواند موفقیت کلی دانشگاه را تضمین کند.  با افزایش شهریه‌ها و هزینه‌های تحصیلی در دهه گذشته، دانشگاه‌ها و کالج‌های آمریکا با کاهش شدید بودجه از سوی ایالت‌ها مواجه شدند. دانشجویانی که در شرایط فعلی توان مالی رفتن به دانشگاه را دارند، فرصت‌های آکادمیک کمتری را در دوران تحصیلی تجربه می‌کنند و دسترسی محدودی به خدمات دانشجویی دارند.
یکی از راه‌های مقابله با این بحران، پیدا کردن منابع مالی دیگر برای تأمین هزینه‌هاست. مؤسسات آموزش عالی راه‌های خلاقانه‌ای را برای تأمین هزینه‌های خود پیش گرفته‌اند. در این موقعیت است که نقش مدیر ارشد نوآوری دیده می‌شود. یک مدیر نوآوری می‌تواند برای حل مشکلات مالی دانشگاه، سرمایه‌گذارانی را پیدا کنند که علاقه‌مند به فعالیت در دانشگاه هستند.


انتهای پیام/4021/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته