دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1394 - 11:06
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر:

امنیت و سلامت ایران و افغانستان به هم گره خورده است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر به ایجاد مرکز هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بین سه کشور ایران، افغانستان و پاکستان پرداخت و گفت: این مرکز که مقر آن در ایران است موضوع مواد مخدر را در سه کشور به طور آنلاین رصد می‌کند.
کد خبر : 32276

به گزارش گروه اجتماعی آنا، سردار علی مؤیدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در دیدار با ژنرال احمدی معاون وزیر کشور افغانستان در بخش مواد مخدر، اظهار کرد: خوشبختانه ما با کشور افغانستان مشترکات فراوانی داریم و امنیت، سلامت و آرامش دو کشور به هم گره خورده است.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تصریح کرد: از آنجا که متأسفانه کشور افغانستان مبتلا به مواد مخدر است دولت افغانستان همکاری و همفکری خوبی با ایران در امر مبارزه با مواد مخدر به خصوص در حوزه پلیسی داشته است.


سردار مؤیدی با بیان این مطلب که پلیس افغانستان شریک فعالی برای ما به حساب می‌آید، بیان کرد: تا امروز همکاری‌های خوبی با هم داشته‌ایم.


وی به ایجاد مرکز هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پرداخت و افزود: بین سه کشور ایران، افغانستان و پاکستان این مرکز هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده که مقر آن در ایران است و این مرکز به عنوان یک مرکز هماهنگ موضوع مواد مخدر را در این سه کشور به طور آنلاین رصد می‌کند.


وی گفت: این سفر در راستای تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات و کمک به پلیس افغانستان در حوزه‌های مختلف است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب