دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1397 - 15:27
با حضور اسبقیان؛

مراسم توديع و معارفه سرپرست جديد فدراسيون ورزش سه‌گانه

مراسم توديع و معارفه سرپرست جديد فدراسيون ورزش سه‌گانه با حضور مديركل دفتر امور مشترک فدراسيون‌ها برگزار شد.
کد خبر : 322727
News-13970812132800.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسيون ورزش سه‌گانه، احمد نامنی با حكم وزير ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جديد فدراسيون ورزش سه‌گانه معرفی شد.


بر این اساس، مراسم توديع و معارفه سرپرست جديد فدراسيون پيش از ظهر امروز با حضور محمد شروين اسبقيان مديركل دفتر امور مشترک فدراسيون‌ها و باشگاه‌های وزارت ورزش برگزار شد. در اين مراسم صبور، نامنی سرپرست، گودرزی نايب رئيس، صفری دبير فدراسيون و زاهدمنش نايب رئيس بانوان فدراسيون و آقايان مستجاب‌الدعوه رئیس امور مجامع وزارت ورزش و جوانان، باقری و تميمی از كاركنان دفتر امور مشترک فدراسيون‌ها حضور داشتند.


مديركل دفتر امور مشترک فدراسيون‌ها و باشگاه‌ها در اين مراسم ضمن قدردانی از زحمات سردار صبور در فدراسيون سه‌گانه اظهار كرد: سردار صبور در فدراسيون و ورزش كشور و نيروهای مسلح هموراه منشأ خدمات فراوان بوده‌اند. قطعاً وزارت ورزش و جوانان خدمات و تلاش‌های اين يادگار جنگ را فراموش نخواهد كرد و از وجود و رهنمودهای وی در هيئت رئيسه فدراسيون استفاده خواهد شد.


وی افزود: اين جلسه توديع نيست، بلكه جلسه‌ای براي قدردانی از زحمات سردار صبور بوده و مطمئناً در نشست وزير ورزش و جوانان و فدراسيون‌ها از ايشان قدردانی ويژه‌ای به عمل خواهد آمد. همه كاركنان وزارت ورزش و جوانان براي ايشان احترام خاصی قائل هستند. آقای نامنی دارای دكترا در رشته مديريت ورزشی بوده و از همكاران خوب ما در ورزش  است كه سال‌ها به عنوان مسئول در حوزه تربیت بدنی استان تهران فعاليت کرده و معاون اداره‌كل بوده است و در حال حاضر نيز معاون اداره‌كل دفتر امور مشترک فدراسيون‌هاست.


وی متذکر شد: نامنی با حكم وزير ورزش و جوانان از امروز رسماً به عنوان سرپرست فدراسيون معرفی شد و باید مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسيون را فراهم کند.


در ادامه اين جلسه سردار صبور ضمن خوش‌آمدگويی به حاضرين و تبريک به  نامنی برای وی در اين سمت آرزوی موفقيت کرد.


وي افزود: در طول زندگی به هيچ عنوان وابسته به ميز و سمت نبوده‌ام و در اين مدت تمام توان و تلاش خود را به كار برده‌ام و زحمات فراوانی را متحمل شده‌ام. آرزو می‌‌کنم در آينده كسی به عنوان رياست فدراسيون انتخاب شود كه اين ساختار شكل گرفته فدراسيون را خراب نكند و دوباره همه چيز را از نو آغاز نکند، چراكه تمام آزمون و خطاهای ممكن در اين سال‌ها در اين فدراسيون انجام شده است.


رئیس سابق فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در پايان از مقام عالی وزارت ورزش یعنی سلطانی‌فر و داورزنی معاون وزارت ورزش،  اسبقيان و همه كسانی كه در طول دوره رياست وی بر فدراسيون سه‌گانه به طريقی به اين فدراسيون و پيش‌برد برنامه‌ها كمک کرده‌اند، تشكر کرد.


در ادامه آقاي نامنی به عنوان سرپرست جديد فدراسيون ورزش سه‌گانه در سخنانی كوتاه ضمن قدردانی از وزير محترم ورزش، داورزنی و اسبقيان برای اطمينانی كه به وی داشته و مسئوليتی كه براي مدتی كوتاه به وی سپرده‌اند تقدير کرد. باید تمام برنامه‌ها و كارهای روزمره و روتين فدراسيون تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ادامه يابد.


سرپرست جديد فدراسيون ورزش سه‌گانه در پايان اظهار اميدواری كرد: بهترين فرد كه مورد تأييد جامعه ورزش سه‌گانه و بالاخص اعضای مجمع فدراسيون قرار دارد هدايت فدراسيون را متقبل شده و اين راه را به درستی ادامه دهد.


در پايان اين مراسم حكم سرپرستی نامنی پس از قرائت برای حاضران در جلسه توسط اسبقيان به وی اهدا شد.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته