دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دومین روز از جشنواره موسیقی فجر میزبان اجراهای تازه

سیروان خسروی و احسان خواجه‌امیری به برج میلاد می‌روند/ اجرای قطعاتی از ارکستر مجلسی «رسا» و «ایستگاه»

دومین روز از سی‌امین جشنواره موسیقی فجر با در اختیار داشتن سالن‌هایی چون تالار وحدت، تالار رودکی، برج میلاد، فرهنگسرای ارسباران و فرهنگسرای نیاوران میزبان اجراهای تازه‌ای می‌شود.
کد خبر : 3227

به گزارش خبرنگارفرهنگی آنا، سالن رودکی ساعت 15 امروز (بیست وپنجم بهمن‌ ماه) میزبان کنسرت دونوازی ویولنسل و پیانو می‌شود. در این اجرا هنرمندان جوانی که در بخش استعدادهای درخشان شرکت کرده‌اند چون امین مجد زاده، مهگل طاهری زمانی و مریم صوفی سیاوش به تک نوازی و دونوازی می‌پردازند. تالاررودکی ساعت 18/30 در این روز نیز میزبان ارکستر مجلسی «رسا» به سرپرستی مظفر نبیلی می‌شود. ساعت 21/30 هم قراراست در تالار رودکی، دوئت پیانو و کلارینت اتریش و ایتالیا به اجرای قطعاتی بپردازد.


سالن ایوان شمس نیز در قالب دو اجرا میزبان برنامه‌های تازه‌ای است. ساعت 18/15 در تالار شمس کوارتت ایتالیا به روی صحنه می‌رود و ارکستر «ایستگاه» به سرپرستی مهدی نوروزی نیز در ساعت 21 در ایوان شمس به اجرای برنامه می‌پردازد.


گروه بانوان «دادمهر» به سرپرستی پروین سلطانی ساعت 18/15 در فرهنگسرای نیاوران و تکنوازی سه تار با هنرمندی سپیده مشکی ساعت 20 در سالن فرهنگسرای ارسباران نیز از دیگر اجراهای دومین روز جشنواره به شمار می‌روند.


در برج آزادی نیز ساعت 18/15 گروه «صراحی» به سرپرستی محمدمهدی کاردگر به اجرای کنسرت می‌پردازند و ساعت 21 نیز برج میزبان برنامه‌ای از گروه «آوازی دامور» به سرپرستی فراز خسروی دانش می‌شود.


برج میلاد امسال نیز به تبع سال‌های گذشته میزبان بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر است. به طوری که امشب در برج میلاد در ساعت 118/15 سیروان خسروی و ساعت 21 دراین سالن احسان خواجه امیری به روی صحنه می‌روند.


سی‌امین جشنواره موسیقی فجر که از روز بیست و چهارم بهمن‌ماه آغاز شده تا اول اسفندماه به دبیری حسن ریاحی ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته