دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کاپیتان تیم سپیدرود:

بازیکنان سپیدرود به خودباوری رسیده‌اند

کاپیتان تیم سپیدرود گفت: با پیروزی برابر پارس جنوبی جم از بحران خارج شدیم و بازیکنان تیم به مرز خودباوری رسیده‌اند.
کد خبر : 322690
حسین-کعبی.jpg

حسین کعبی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درخصوص اولین پیروزی تیم سپیدرود رشت در لیگ برتر گفت: بعد از چند هفته که خوب بازی می‌کردیم، به اولین برد رسیدیم. در فوتبال به تیمی که خوب بازی کند امتیاز نمی‌دهند بلکه تیمی که بتواند حریفان را شکست بدهد برنده است و حالا ما اولین پیروزی را کسب کرده‌ایم.


وی افزود: بردی که برابر پارس جنوبی جم به‌دست آوردیم باعث شد تا از بحران خارج شویم. شرایط بسیار خوبی بر تیم حاکم شد و حالا علی کریمی می‌داند که بازیکنانش توانایی کسب برتری برابر رقبا را دارند. ما هفته به هفته بهتر می‌شویم و با احترامی که برای تیم پارس جنوبی و مربی باشخصیت این تیم قائلم، باید بگویم ما توانایی کسب پیروزی با اختلاف بیش از یک گل را هم داشتیم.


کاپیتان تیم سپیدرود خاطرنشان کرد: ما هفته آینده مقابل فولاد خوزستان و همچنین در دیدار هفته سیزدهم برابر نفت مسجدسلیمان با کسب پیروزی کاملاً از انتهای جدول جدا خواهیم شد و امیدوارم که برنده شویم. به‌شخصه به لیاقت تیم سپیدرود اعتقاد دارم و می‌دانم جای این تیم در قعر جدول نیست. نیاز به زمان داریم تا شکل حرفه‌ای پیدا کنیم و اطمینان دارم در هفته‌های آینده شخصیت تیمی کامل‌تری پیدا خواهیم کرد.


وی افزود: در ابتدای فصل در سه بازی 10 گل خوردیم که این فاجعه است اما با آمدن علی کریمی شخصیت بردن پیدا کرده‌ایم و مقابل تیم‌های گردن‌کلفت هم برای مساوی به زمین نمی‌رویم. پیش از دیدار با پارس جنوبی،کریمی در رختکن به بازیکنان گفت که در صورت برنده شدن، بازیکنان 20 درصد از مطالبات خود را دریافت می‌کنند و این موضوع باعث شد بچه‌ها با جان و دل زیر بارش باران بازی کنند و خوشبختانه به اولین پیروزی فصل دست پیدا کردیم.


کعبی تأکید کرد: ما بعد از این نیز فقط برای کسب پیروزی به زمین خواهیم رفت و با توجه به اینکه بچه‌ها به مرز خودباوری نزدیک شده‌اند ایمان دارم که در هفته‌های آینده به سه‌امتیازهای بیشتری می‌رسیم و در نیم‌فصل دوم در میان تیم‌های تک‌رقمی جدول رده‌بندی قرار می‌گیریم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته