دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1394 - 10:49

ترابیان: خسوس ایراداتش را برطرف کند/ رئیس فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: ما دو ماه بسیار مهم را برای انتخاب سرمربی تیم ملی از دست داده ایم اما انگار این مسئله برای بعضی ها مهم نیست.
کد خبر : 32265

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره میزبانی اصفهان از مسابقات جام باشگاه های آسیا عنوان کرد: «خوشبختانه AFC از نحوه برگزاری این مسابقات راضی بود. هر چند نکات ضعفی نیز وجود داشت که در طول برگزاری مسابقات برطرف شد. تیم‌های خارجی هم که به اصفهان آمده بودند از میزبانی اصفهان رضایت کامل داشتند.»


وی در ادامه افزود: «سالن مسابقات، سالن بسیار خوبی است. برای اینکه بتوانیم این مسابقات را در این سالن برگزار کنیم زحمات زیادی کشیده شد. امیدوارم مسئولان استانی مراقب این سالن باشند و اجازه ندهند به حالت سابق برگردد.»


رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره اظهارنظرش مبنی بر نبود آب معدنی در سالن مسابقات گفت: «این مشکل تنها در دو، سه روز اول مسابقات وجود داشت. البته دلیل آن نبود پول بوده است.»


ترابیان در پاسخ به این سوال که حضور دوباره خسوس در ایران را چگونه ارزیابی می کند؟ خاطرنشان کرد: «خسوس مربی بزرگ و کاربلدی است. البته وی ایراداتی دارد که باید برطرف کند. ضمن اینکه من هیچگاه مخالف سرمربیگری خسوس در تیم ملی نبوده و نخواهم بود.»


وی در ادامه افزود: «کمیته فنی و توسعه زمانی می تواند نظرش را درباره خسوس بگوید که مسئول این کمیته یا رئیس فدراسیون چنین درخواستی را از کمیته فنی داشته باشند. وقتی چنین درخواستی وجود ندارد خودشان باید پاسخگو باشند. تا اینجای کار هم فرصت سوزی زیادی صورت گرفته است. ما دو ماه بسیار مهم را از دست داده ایم اما انگار این مسئله برای بعضی ها مهم نیست.»


وی با اشاره به این که نمی خواهد درباره حضور کفاشیان در کمیته فوتسال AFC و کناره گیری وی از این کمیته صحبتی کند، اظهار داشت: «اگر تا الان هم مطلبی در این باره گفته بودم اشتباه کرده ام. به هر حال تصمیمی که گرفته شد و این اتفاق به وقوع پیوست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته