دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرونده 1220 به جشنواره جهانی مقاومت رسید

«پرونده 1220» مستندی درباره ماجرای ترور بختیار است که در جشنواره جهانی مقاومت به نمایش در می‌آید.
کد خبر : 322634
Teror_Bakhtiar.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی جشنواره فیلم مقاومت، یک دانشجوی حقوق به دنبال بررسی پرونده حقوقی ماجرای ترور بختیار، با شخصی به نام مسعود هندی مواجه می‌شود و به بررسی پرونده محکومیت او می‌پردازد. این داستان ماجرای اثر مستندی است که قرار است هم‌زمان با برگزاری پانزدهمین جشنواره جهانی فیلم مقاومت در مجموعه سینمایی فلسطین تهران به نمایش در بیاید.


این مستند همچنین، پرتره‌ای از زندگی در حبس مسعود هندی نیز محسوب می‌شود. اثری که لایه‌های پنهان و پوشیده ترور بختیار را افشا می‌کند.


بر پایه این خبر، مستند «پرونده 1220» به کارگردانی محمدجواد رجب‌بیگی و تصویربرداری شاهو خوانگر و به تهیه‌کنندگی حسین سبطی در 50 دقیقه تولید شده است. این فیلم در بخش مسابقه ملی پانزدهمین جشنواره جهانی فیلم مقاومت حضور دارد.


محمدجواد رجب‌بیگی متولد 1354 تهران تاکنون آثاری چون مجموعه مستند همت ماندگار، مجموعه مستند تا المپیک، مجموعه مستند جهت یک و ... در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.


پانزدهمین جشنواره جهانی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان‌های مختلف کشور هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج از پنجم تا نهم آذر به دبیری محمد خزاعی در تهران و اصفهان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4072/4046/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته