دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1397 - 06:02

صندلی ریاست کشتی به چه کسی می‌‌رسد

پس از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، اسامی برخی افراد به عنوان جانشین او مطرح شده است.
کد خبر : 322532

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا پس از ناکامی کشتی در رقابت‌های جهانی مجارستان، هفته گذشته رسول‌ خادم از ریاست فدراسیون کشتی استعفا کرد.


خادم سال گذشته هم به خاطر عدم حمایت وزارت ورزش و جوانان، از ریاست فدراسیون کشتی استعفا داده بود، اما با وساطت اهالی‌کشتی او مجدداً روی کارآمد و حالا این‌بار پس از ناکامی کشتی در رقابت‌های جهانی از سمت خود استعفا کرد. البته وزارت ورزش و جوانان هنوز در مورد استعفای خادم واکنشی نشان نداده است و تنها محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به استعفای خادم اعلام کرده بود: «‌نه هنوز خادم را دیده‌ام و نه صحبتی با او داشته‌ام. باید در این زمینه جلسه‌ای برگزار شود و این مسئله مورد بررسی قرار بگیرد. در هر صورت توقعات از کشتی که ورزش اول کشور است، زیاد است و فشار زیادی بر روی متولیان امر به وجود می آورد. این انتظارات سبب شده تا مسئولان مربوطه در برابر فشارها دچار شکنندگی شوند».


اگرچه هنوز وزارت ورزش و جوانان در مورد موافقت و عدم موافقت استعفای خادم هیچ‌ واکنشی نشان نداده است، اما از همین حالا گزینه‌های احتمالی ریاست فدراسیون کشتی بر سر زبان‌ها افتاده است؛ در حال حاضر علیرضا دبیر که سابقه حضور در کمیته ملی المپیک را دارد از گزینه‌های جانشینی او محسوب می‌شود، غیر از دبیر، حسن رنگرز ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی هم از گزینه‌های احتمالی جانشینی خادم است. 


علیرضا حیدری ‌یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی ریاست فدراسیون کشتی است، او مدتی نایب رئیسی فدراسیون کشتی را در کارنامه خود داشته است و از گزینه‌های احتمالی است.


عباس جدیدی هم از دیگر کشتی‌گیران باسابقه است که سال گذشته در جریان انتخابات فدراسیون کشتی نامزد شد، اما چون خودش می‌دانست که شانسی برای رأی آوردن ندارد قبل از برگزاری مراسم رأی‌گیری از سمت خود استعفا داد؛ جدیدی از منتقدان سرسخت رسول خادم است و حالا با استعفای او فرصتی برای روی کار آمدن پیدا می‌کند.


گزینه‌ آخر‌ که شانس بیشتری نسبت به سایر گزینه‌ها دارد، امیررضا خادم است، او در حال حاضر یکی از معاونان وزارت ورزش و جوانان است و بعید نیست به جای برادر کوچکترش ( رسول خادم) در فدراسیون کشتی مشغول به کار شود.


البته اسامی این نفرات بیشتر در حد گمانه‌زنی است و باید دید در وهله اول وزارت ورزش و جوانان با استعفای رسول خادم موافقت می‌کند یا خیر.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته