دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جوانمرد مطرح کرد

افزایش مشارکت واحدهای دانشگاهی در تصمیم‌گیری‌ها با تشکیل شوراهای تخصصی

رئیس شورای تخصصی فرهنگی، ورزشی و دانشجویی هیات امنای استان کرمان، گفت: با تشکیل شوراهای تخصصی در استان‌ها، مشارکت واحدهای دانشگاهی در تصمیم‌گیری‌ها بیشتر شده است.
کد خبر : 32252

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر کمال جوانمرد در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای تخصصی فرهنگی، ورزشی و دانشجویی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به بیان دستور کار جلسه این کمیسیون پرداخت و گفت: با مدیریت توانمند دکتر میرزاده، دانشگاه آزاد اسلامی در حال طی کردن پله‌های ترقی است و خوشبختانه با تشکیل شوراهای تخصصی استانی، شاهد مشارکت بیشتر واحدهای دانشگاهی در تصمیم‌گیری‌ها هستیم.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان هم با توجه به اهمیت جایگاه این شوراها، از مسئولان دفاتر فرهنگ درخواست کرد به طور جدی بعضی از برنامه‌های فرهنگی را از جمله برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن کریم حداقل هفته‌ای یک بار توسط روسای دفاتر فرهنگ برگزار شود.


دکتر حمید انصاریان، خواستار برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن در کانون‌های قرآن و عترت شد و گفت: با توجه به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری و به منظور دستیابی به بلوغ سیاسی، شایسته است، کرسی‌‌های نظریه‌پردازی با حضور نمایندگانی از جناح‌های مختلف برگزار و گزارشی از روند کارهای فرهنگی به کرسی‌های نظریه‌پردازی دفتر نهاد ارسال شود.


وی خواستار ارائه پیشنهادهای دفاتر فرهنگ درباره ازدواج دانشجویی هم شد.


حجت الاسلام دکتر احمد عرب‌نژاد، رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا، نیز گفت: درباره کار فرهنگی باید آسیب شناسی شود. بودجه فرهنگی نباید صرفا مختص به یک گروه خاص باشد، مشارکت تمامی سلایق در دفتر فرهنگ اسلامی لازم است.


ارائه بودجه پیشنهادی فرهنگی، تلاش بیشتر در راستای تحقق بیش از پیش ترویج فرهنگ اقامه نماز، ارزیابی کانون‌های قرآن و عترت و برخی مسائل فرهنگی از اهم مصوبات و موارد مطرح شده در نخستین جلسه کمیسیون تخصصی فرهنگی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته