دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1394 - 10:41
از سوی آستان قدس رضوی صورت گرفت

انتخاب کارمند واحد اصفهان به عنوان مداح آستان مقدس امام رضا(ع)

جمال رحیمی کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از سوی آستان قدس رضوی(ع) به عنوان مداح آن آستان مقدس برگزیده شد.
کد خبر : 32247

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جمال رحیمی که از نوجوانی به کار مداحی مشغول است، از سال 1374 به صورت رسمی در جلسات و هیئت‌های مذهبی خوراسگان به اجرای برنامه پرداخته است. وی از سال 1375 کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) است که در کنار کار خود از سال 1380 به عنوان مداح کاروان در امور حج و زیارت با بعثه مقام معظم رهبری همکاری نزدیک داشته و بارها توفیق تشرف به عتبات عالیات و مکه و مدینه را داشته است.


وی در تشریح چگونگی انتخاب خود به عنوان مداح آستان قدس رضوی(ع) گفت: در سال 1388 در سفری که به مکه داشتم با یک عکاس از مشهد مقدس آشنا شدم. وی چند عکس از من گرفت و پس از سفر عکس‌ها را برای من ارسال کرد. این دوستی ادامه داشت تا اینکه در سال 1390 در سفری که به اصفهان آمد، به من پیشنهاد داد اگر دوست داری در حرم امام رضا(ع) برنامه اجرا کنی از برنامه‌هایی که قبلا داشته‌ای، چند سی دی یا نوار بدهید تا به دفتر امور فرهنگی آستان قدس رضوی(ع) شما را معرفی کنم.


رحیمی ادامه داد: در سال 1391 پس از تشرف به مشهد مقدس به دفتر امور مداحان آستان مراجعه کردم و یک درخواست کتبی هم ارائه دادم همراه با یک سری مدارک و پس از آن گاهی به صورت تلفنی پیگیری می‌کردم و بحمدالله پس از بررسی و برگزاری جلسه کمیسیون فرهنگی آستان قدس، مورد پذیرش واقع و از اصفهان به عنوان مداح آن آستان به منظور اجرای برنامه از طرف آستان قدس رضوی در استان‌های مختلف کشور و در نهایت درحرم رضوی انتخاب شدم.


مداح اهل بیت(ع) افزود: پس از آن از دفتر امور مساجد آستان قدس تماس گرفتند و اعلام کردند برای تکمیل پرونده به مشهد مقدس بروم و حقیر در جلسه افتتاحیه طرح شوال تا محرم جلسات«مقتل» ویژه مداحان اهل بیت(ع) که از طرف مرکز آموزش مداحی استان زیر نظر برادر بزرگوار فغانی‌پور و دوستان دیگر برگزار می شود هم مورد تقدیر قرار گرفتم و هدیه‌ای از دست مداح اهل بیت(ع) حاج محمد گلابکیر «مداح و خادم حرم امام رضا(ع)» دریافت کردم که لازم می‌دانم در این مورد از این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته