دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برانکو:

یک نمایش بی‌نظیر از پرسپولیس در تهران خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما عالی هستیم، ترسی نداریم، می‌خواهیم از این بازی‌های بزرگ لذت ببریم و در تهران نمایشی بی‌نظیر و دیده نشده ارائه خواهیم کرد.
کد خبر : 322436
برانکو.JPG

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ با ابراز رضایت از بازیکنانش اظهار کرد: یک افتخار و خوشحالی بسیار بزرگ برای ما است که یک طرف فینال بزرگ آسیا هستیم. این سخت‌ترین مسابقه باشگاهی ما خواهد بود و از بین تیم‌های قدرتمندی به فینال رسیدیم.


وی ادامه داد: تیمی که به فینال می‌آید، تیمی که قهرمان سال قبل آسیا را شکست می‌دهد، خیلی خوب است ولی ما هم عالی هستیم، ترسی نداریم و دوست داریم از این بازی لذت ببریم. می‌خواهیم بهترین بازی را انجام بدهیم و بهترین نتیجه را بگیریم. مطمئنا در تهران و در بازی برگشت یک نمایش بی‌نظیر و دیده نشده خواهیم داشت.


برانکو در پاسخ به سوالی مبنی که با بازیکن‌سالاری مقابله کرده و تیمش ستاره‌محور نیست، خاطرنشان کرد: من ستاره‌ها را دوست دارم. ستاره‌ها برای هر تیمی مهم و تعیین‌کننده هستند ولی ستاره‌هایی که در خدمت تیم باشند، ما چنین ستاره‌هایی داریم.


وی افزود: نفراتی مثل بیرانوند، سیدجلال، علیپور، منشا، کمال، شجاع و بقیه یا ستاره هستند یا در حال تبدیل شدن به ستاره‌های فوتبال هستند. این بازیکنان پرسپولیس را به فینال آسیا رساندهاند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته