دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1397 - 07:00
عضو جامعه روحانیت مبارز:

قداست مرجعیت نباید قربانی ملاقات با سران فتنه شود

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به حواشی دیدار یکی از مراجع تقلید با برخی عناصر نشان‌دار فتنه 88 گفت: قداست مرجعیت نباید قربانی ملاقات با سران فتنه شود.
کد خبر : 322431

حجت‌الاسلام‌ احمد سالک در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا درباره حاشیه‌های نامه‌نگاری آیات عظام گفت: رفتن آیت‌الله شبیری زنجانی به منزل عبدالله نوری در این شرایط حساس صحیح نبود.


عضو جامعه روحانیت مبارز تهران تذکر آیت‌الله یزدی به ملاقات آیت‌الله شبیری زنجانی با سران فتنه را به‌جا دانست و گفت: قداست مرجعیت نباید قربانی ملاقات با سران فتنه شود.


وی اضافه کرد: جایگاه روحانیت نباید دستخوش حوادث و سیاست‌زدایی شود.


سالک ادامه داد: ملاقات با سران فتنه دستخوش خوبی ندارد و تذکر آیت‌الله یزدی به این جهت بود که این دیدارها جایگاه مرجعیت را سست نکند.


13 آبان روز شکست استکبار


سالک در ادامه سخنانش به‌روز 13 آبان اشاره کرد و گفت: 13 آبان شامل محتوایی از تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانشجویان و دانش‌آموزان توسط ساواک و همچنین تسخیر لانه جاسوسی است.


عضو جامعه روحانیت مبارز تهران افزود: در این روز مبارزه ملت ایران با هدایت امام خمینی (ره) و در تداوم راه انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب جامعه ما را به عظمت، اقتدار و شکست‌ناپذیری رسانده است.


او گفت: استکبار جهانی از این‌که عناصر آمریکا در لانه جاسوسی اسیر نیروهای انقلابی و مؤمن شدند در سطح جهان شکست بزرگی برای آنان بود.


سالک ادامه داد: طرح عملیات کارتر برای نجات عناصر دستگیرشده لانه جاسوسی که به تعبیر حضرت امام انقلاب دومی بود شکست دیگری برای سران سلطه آمریکا بود.


عضو جامعه روحانیت مبارز تهران اضافه کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور خود در 13 آبان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان را ناامیدتر از گذشته خواهد کرد.


انتهای پیام/خ




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته